Er lige kommet hjem fra FG efter et tjek da jeg har mærket mindre liv og har hovedpine og pludselig vildt hævede fødder, og lidt hævede finger og kinder siden i går. ( hele gradiviteten har jeg slet ikke været hævet i fødder )
Jeg fik kørt en strimmel og fik taget blodtryk og pludselig derefter skulle jeg afleverer urin prøve og hun skulle undersøge min fødder meget grundigt..... JM var væk meget længe cirka 30 min og kom tilbage og sagde at deres læge gerne ville sende mig hjem hvis jeg kom igen hvis jeg fik flere symptomer også skulle jeg til kontrol hos min JM denne uge og hun havde givet mig en tid på FG mandag den 2 / 8-10. Hun ville ikke fortælle hvad mit blodtryk lå på og har ikke skrevet noget i min vandre journalen andet end blodtryk højt, ctg strimmel fin/ normal.....
Her efter jeg er kommet hjem og slapper lidt af synes jeg det er noget underligt noget at hun var så hemmeligheds fuld.
Har termin på onsdag og er 3 gangs fødende og havde slem svangerskabs forgiftning med den første....
Nogle der har prøvet noget lignede??
Rigtigt god søndag....
Anmeld