Mærkelig besked....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

lollandpigen

Er lige kommet hjem fra FG efter et tjek da jeg har mærket mindre liv og har hovedpine og pludselig vildt hævede fødder, og lidt hævede finger og kinder siden i går. ( hele gradiviteten har jeg slet ikke været hævet i fødder )

Jeg fik kørt en strimmel og fik taget blodtryk og pludselig derefter skulle jeg afleverer urin prøve og hun skulle undersøge min fødder meget grundigt..... JM var væk meget længe cirka 30 min og kom tilbage og sagde at deres læge gerne ville sende mig hjem hvis jeg kom igen hvis jeg fik flere symptomer også skulle jeg til kontrol hos min JM denne uge og hun havde givet mig en tid på FG mandag den 2 / 8-10. Hun ville ikke fortælle hvad mit blodtryk lå på og har ikke skrevet noget i min vandre journalen andet end blodtryk højt, ctg strimmel fin/ normal.....

Her efter jeg er kommet hjem og slapper lidt af synes jeg det er noget underligt noget at hun var så hemmeligheds fuld.

Har termin på onsdag og er 3 gangs fødende og havde slem svangerskabs forgiftning med den første....

Nogle der har prøvet noget lignede??

Rigtigt god søndag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Shibby

ehh.. det lyder som faresignaler for svangerskabsforgiftning! Ny læge, ny undersøgelse NU! Min venindes datter døde af svangerskabsforgiftning fordi den jordemorder hun havde ikke tog hende alvorligt nok!

Anmeld

25. juli 2010

<3

Lyder som en begyndende ssf. Men normalt går man til kontrol hver uge med ssf og hvis de har taget de blodprøver som de skal og du ikke har fået medicin så tag det roligt. Det vigtigste er du tager det roligt. Du skal snart til kontrol igen og så må du fortælle om dine tanker.

God vind - føler med dig!

Anmeld

25. juli 2010

lollandpigen

Kirle skriver:

Lyder som en begyndende ssf. Men normalt går man til kontrol hver uge med ssf og hvis de har taget de blodprøver som de skal og du ikke har fået medicin så tag det roligt. Det vigtigste er du tager det roligt. Du skal snart til kontrol igen og så må du fortælle om dine tanker.

God vind - føler med dig!

Undrer mig nu hvor je har haft lidt tid til at tænke over det og hun tog ingen blodprøver derover idag....

Jeg skal til JM på tirsdag så spørger jeg hende om de ting jeg er bekymret for og ikke synes jeg har fået svar på.....

Man bliver nød til at tro på de har styr på det... smiler

Anmeld

25. juli 2010

<3

lollandpigen skriver:

Undrer mig nu hvor je har haft lidt tid til at tænke over det og hun tog ingen blodprøver derover idag....

Jeg skal til JM på tirsdag så spørger jeg hende om de ting jeg er bekymret for og ikke synes jeg har fået svar på.....

Man bliver nød til at tro på de har styr på det... smiler

hm ingen blodprøver?? Det lyder altså mærkeligt. Nå men hvis du føler du kan vente til tirsdag så prøv ellers ville jeg nok ringe til FG for en sikkerhedsskyld. Det tager jo også tid at få svar på prøverne...

Men jo du lyder jo ok og man bliver nødt til at tro på at de ved hvad de gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.