Autostol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Hvem?

Frejasmor skriver:

Vi har købt en maxi cosi tobi til vores datter, hun sidder super godt i den og hun er nem at spænde fast i den..

Jeg ville anbefale at tage din datter med ud og prøve de forskellige stole, for at se hvad hun sidder bedst i.

Jeg troede også vi skulle have en rømer, den med dovedstøtte i, men hendes hoved kunne slet ikke være der, det blev helt mast og hun sad heller ikke godt i den.

I maxi cosi tobi sidder hun bare super godt..

så det er mege forskelligt fra barn til barn.

Vil også li ud og prøve den, men går ud fra det er det samme i DK og Tyskland, så kan jeg jo altid prøve den også bestille hjem over nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Hvem?

Hej SanneBoe

Det er Römer King Plus der har hovedstøtte og det er den jeg har købt til 1258 kr. via www.kidsroom.de. Der står godt nok der er 3 ugers leveringstid, men jeg bestilte min for 1 uge siden og kan via track and trace nummeret se at den allerede er kommet til Taastrup nu, og ´jeg dermed får den i morgen eller lørdag.

Her er linket til den, der er en hel masse farver at vælge i mellem http://www.kidsroom.de/epages/Kidsroom.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/Kidsroom/Products/115554000

Jeg kom af med 192 euro, hvilket svarer til 1430 dkk. inkl. fragt og betaling med kort, hvilket de tager gebyr for i udlandet. Men det er også lige 670 kr. man sparer, når stolen normalt koster 2100 kr.

Knus Rikke..

Jep, det var lige præcis den jeg mente - tusinde mange tak

Anmeld

29. juli 2010

Maise

Har en Kiddy comfort pro 9-36 kg, som har vundet bedst i test i bladet tænk. koster ca 1500. Vi købte vores i Bilka.

Anmeld

29. juli 2010

Frejasmor

SanneBoe skriver:

Vil også li ud og prøve den, men går ud fra det er det samme i DK og Tyskland, så kan jeg jo altid prøve den også bestille hjem over nettet

Ja jeg var da i hvert fald glad for jeg havde hende med ud og prøve, for ellers havde den jo ikke passet..

Anmeld

2. august 2010

Christina.78

Bare husk at er der problemer md stolen, vil de ikke hjælpe herhjemme i DK hvis stolen er købt udenlandsk..

Anmeld

5. august 2010

HDA2311

Vi har også rømer stolen, overvejede at købe den i tyskland men fandt en dansk hjemmeside hvor den ikke var ret meget dyrer. Kan ikke lige huske hvaf den hed, men kan lige se om ikke jeg kan finde den igen.

Vi er super glade for stolen og har ingen problemer haft med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.