Bekymret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Laura.

I fredags fandt jeg ud af at jeg var gravid. Vi glæder os meget over det og er meget lykkelige.

Men jeg er også meget bekymret..

I sidste uge, sent på aftenen, havde jeg smerter i underlivet og tænkte at jeg ville få min mens i løbet af natten. De var ikke voldsomme, men stadig slemme nok til at jeg lå og vred mig. Men der kom aldrig nogen mens, og de næste par dage havde jeg også lidt ondt nederst på maven..

Jeg kan først ringe til lægen i morgen, men er der nogen som har en idé om hvad det kan havde været ? Måske er det bare mig som er lidt sippet, eller er der grund til bekymring ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

SpunkenJo

En graviditet er jo meget forskellig fra krop til krop. Fordi du har ondt behøver der ikke være noget galt.

Men det er helt sikkert en go ide at smutte omkring lægen, for er der tale om en graviditet uden for livmoderen, kan det være potentielt farligt for dig.

Men forsøg at slappe af, selvom det er svært.

- hvis nu du får smerter frem for at det måske bare gør ondt og er ubehageligt, skal du kontakte skadestuen/lægevagten.

Men ingen grund til at male fanden på væggen. Tag en slapper og afvent besøg/svar hos lægen i morgen

Anmeld

25. juli 2010

SpunkenJo

En graviditet er jo meget forskellig fra krop til krop. Fordi du har ondt behøver der ikke være noget galt.

Men det er helt sikkert en go ide at smutte omkring lægen, for er der tale om en graviditet uden for livmoderen, kan det være potentielt farligt for dig.

Men forsøg at slappe af, selvom det er svært.

- hvis nu du får smerter frem for at det måske bare gør ondt og er ubehageligt, skal du kontakte skadestuen/lægevagten.

Men ingen grund til at male fanden på væggen. Tag en slapper og afvent besøg/svar hos lægen i morgen

Anmeld

25. juli 2010

Sofiedk

Altså inden jeg testede positiv var jeg HELT sikker på jeg var ved at få min mens ... Vågnede simpelthen nogle gange om natten med de vildeste mave-smerter og har en del gange efter været rigtig øm i underlivet og fået nogle jag. Men efter hvad jeg har fundet frem til er det meget normalt med ligamentsmerter og også så tidligt. Alting vokser og giver sig

Men ellers ville jeg ringe til lægen og blive sendt til en tidlig scanning så i kan få ro i sindet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.