Tvillingevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.421 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Hvem?

Halløj

Da vi jo venter os igen og der kun bliver 12 mdr mellem vores børn, har jeg overvejet om jeg sku købe sådan en tvillinge-kombi-klapvogn, men kom så i tanke om om den overhovedet kan være en en alm. stc. car?? (Audi A4)

Og har i en kombivogn i kan anbefale - gerne en hvor storebror kan sidde oppe, mens bebs ligger i liften.

På forhånd mange tak

/Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

mor_sabina

SanneBoe skriver:

Halløj

Da vi jo venter os igen og der kun bliver 12 mdr mellem vores børn, har jeg overvejet om jeg sku købe sådan en tvillinge-kombi-klapvogn, men kom så i tanke om om den overhovedet kan være en en alm. stc. car?? (Audi A4)

Og har i en kombivogn i kan anbefale - gerne en hvor storebror kan sidde oppe, mens bebs ligger i liften.

På forhånd mange tak

/Sanne

Jeg har gjort mig de samme overvejeler og vi er blevet enige om at anskaffe os en easywalker duo. Den skulle ikke fylde så meget i bilen og samtidig er der plads til dem begge to. Den kan i øvrigt også gå gennem en almindelig dør.

Anmeld

25. juli 2010

bagger26

Carena double swing, kan kun anbefales.. Har den med i min Skoda fabia stcar stort set dagligt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2010

line melias mor

bagger26 skriver:

Carena double swing, kan kun anbefales.. Har den med i min Skoda fabia stcar stort set dagligt..

nej hvor smart sådan en må vi ha hvad koster den?

Anmeld

25. juli 2010

bagger26

line melias mor skriver:

nej hvor smart sådan en må vi ha hvad koster den?

Jamen jeg har givet 2499 for vognen og 499 for lift delen, der følger standart 2 skt klapvognsdele med. MEN de er vist nok blevet sat op i denne sæson fordi de sælger så godt... MENER prisen nu hedder 2799 for vognen og 699 for liftdelen, så det er meget billigt i forhold til andre tvillingevogn. Og den kører bare helt fantastisk godt, man kan dreje den med en finger.. SÅ kan kun anbefales..

Anmeld

25. juli 2010

line melias mor

bagger26 skriver:

Jamen jeg har givet 2499 for vognen og 499 for lift delen, der følger standart 2 skt klapvognsdele med. MEN de er vist nok blevet sat op i denne sæson fordi de sælger så godt... MENER prisen nu hedder 2799 for vognen og 699 for liftdelen, så det er meget billigt i forhold til andre tvillingevogn. Og den kører bare helt fantastisk godt, man kan dreje den med en finger.. SÅ kan kun anbefales..

ej ja det var da billigt. lækker ser den godt nok ud den må jeg lige ud og kigge lidt på

Anmeld

25. juli 2010

bagger26

ej ja det var da billigt. lækker ser den godt nok ud den må jeg lige ud og kigge lidt på

Ja men for bedst fornemmelse for det ved at sstå med det i hænderne..  Men den er dejlig..

Anmeld

25. juli 2010

NynneKlink

Vi er vildt tilfredse med vores urban jungle!!

vi har haft flere forskellige vogne (venter barn nr 4 nu) men ikke en eneste er så genial, og stærk som urban jungle!! og vi har både prøvet krige med x-advanture, quinny, mutsy, bugaboo, odder, basson....

vi har en volvo 855 station og her er der stadig massevis af plads over til indkøb, hvilket jo også er praktisk. :-) desuden har jeg kun oplevet 1 dør den ikke kunne komme igennem, og det var sådan en en dobbeltdør hvor de havde lukket den ene halvdel af.

Uden tvivl vores favourit!!!! en genial vogn som varmt (gloende hedt) kan anbefales.

Anmeld

28. juli 2010

Thalia

Vi købte en Emmaljunga Twin City Cross da vi fik psudo tvillinger. Der er 18 mdr mellem smållingerne herhjemme, og klapvognen var den store redning.

Vi brugte den rigtigt meget indtil yngsten var et års tid, så var storebror blevet så stor at han hellere ville køre løbecykel til vuggestuen, og klapvognen blev solgt til et vennepar der ventede tvillinger.

Vi overvejede en vogn hvor storebror kunne vende fremad, men jeg syntes faktisk det var rarere at kunne have øjnkontakt med ham også. Han var trods alt stadig kun et lille myr på 18 mdr dengang

-Og i vores vogn kunne man nemt sove lur hver for sig - eller sammen ind imellem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.