UK fødsel til mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

msax

Ja, idag var så dagen en trylle overlæge Farid skulle forsøge at vende baby. Men men, han måtte desværre opgive og istedet fortælle at han sagtens mente jeg kunne før een UK fødsel selv.

Så det er det det bliver (med mindre noget går galt). Hovedet på baby står ikke fast, så går vandet skal jeg pænt ligge mig ned og ringe til fødegangen og vente på at falck kommer og henter mig...

Man høre om mirakler hvor baby vender sig af sig selv, så det er det vi håber på nu, så jeg kan/må føre hjemme. Men ellers er jeg helt indforstået med at skulle føde på sygehuset på en af deres kæmpe fødestuer med udsigt ud over søndersø i Viborg.

Så i må stadig gerne sende alt jeres kolbøtte kraft til mig, for tænk hvis det bare var det der skulle til.

SMIL fra Mette 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

msax

I skal da også have lidt billeder af maven og dens røde mærker efter at være blevet møflet på...

Hmm... nu har jeg prøvet tre gange at få billeder ind, men det lykkes ikke for mig. Jeg satser på de kommer i et album inden så længe istedet for...

Anmeld

25. juli 2010

JustAnotherName

Øv, ville gerne have set mavebilleder.

Det var ærgeligt, at selv den bedste læge ikke stod distancen og ikke vandt vendingen. Så må vi bare HÅBE at baby selv vender sig i 11. time... Så du ender med at få din hjemmefødsel.

Ellers ønsker jeg for dig, at du får en super oplevelse på sygehuset, hvis du ender med at føde der. Og sejt at du ikke står af ved tanken om en UK-fødsel, men vælger at gøre det, fremfor at ende med et PKS.

Jeg håber det bliver en god fødsel, uanset hvordan det ender ud.
Og ihvertfald er én ting helt sikkert - uanset hvad, så får i en guldklump ud af det, som altid vil være det hele værd,  no matter what 

Anmeld

26. juli 2010

msax

Så er der billeder i et fotoalbum... der er nogle fine røde mærker imellem.

SMIL fra Mette 38+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.