Se hvad jeg/vi har købt! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Lillefe

Ja kæresten og mig var tilfældigvis i babysam i taastrup og der stod en fin Stokke combivogn til kun 2999,- den havde stået i udstillingen så den snuppede vi altså! syntes selv det var en super køb! det eneste som er at barnvogns del og klapvogns del var to forskellige farver, betyder dog ikke noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kanon køb!!! De er efter min mening ikke så kønne som almindelige barnevogne, Stokke-modellerne, men shit hvor er de praktiske og fede!!! Og man vænner sig til udseendet, så i dag tror jeg sagtens jeg kunne finde på at købe en! Især til sådan en favorabel pris!

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

Perl skriver:

Ja kæresten og mig var tilfældigvis i babysam i taastrup og der stod en fin Stokke combivogn til kun 2999,- den havde stået i udstillingen så den snuppede vi altså! syntes selv det var en super køb! det eneste som er at barnvogns del og klapvogns del var to forskellige farver, betyder dog ikke noget

Den ser lækker ud.. kunne godt være den næste i rækken  Især fordi odderen er så megastor at jogge rundt med.. men hvad med indkøb?? Der er ikke plads til varer kan jeg se..

Anmeld

25. juli 2010

Enayia

Første gang jeg så denne model var jeg virkelig imod den, men kan nu alligevel ikke lade være med at synes den er lidt smart alligevel

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

Rosa skriver:

Kanon køb!!! De er efter min mening ikke så kønne som almindelige barnevogne, Stokke-modellerne, men shit hvor er de praktiske og fede!!! Og man vænner sig til udseendet, så i dag tror jeg sagtens jeg kunne finde på at købe en! Især til sådan en favorabel pris!

tak tak

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

Lullaby skriver:

Den ser lækker ud.. kunne godt være den næste i rækken  Især fordi odderen er så megastor at jogge rundt med.. men hvad med indkøb?? Der er ikke plads til varer kan jeg se..

Det er jeg ikke så bekymret for eftersom det er mig der har bilen herhjemme plus at hvis det er så handler vi som regel kun "stort" ind sammen.... en gang om ugen..

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

Enayia skriver:

Første gang jeg så denne model var jeg virkelig imod den, men kan nu alligevel ikke lade være med at synes den er lidt smart alligevel

hehe nej vel ?

Anmeld

25. juli 2010

Enayia

Perl skriver:

hehe nej vel ?

Måske dumt spørgsmål, den ser jo lettere ud, så tænker den er nem at komme rundt med. Men kan den andre finurlige ting

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

Enayia skriver:

Måske dumt spørgsmål, den ser jo lettere ud, så tænker den er nem at komme rundt med. Men kan den andre finurlige ting

altså jeg syntes den virker enormt let at komme rundt med nu har vi jo ikke prøvet den endnu, og der går nok lige et par måneder før han kommer så vi kan prøve den

Anmeld

25. juli 2010

Enayia

Perl skriver:

altså jeg syntes den virker enormt let at komme rundt med nu har vi jo ikke prøvet den endnu, og der går nok lige et par måneder før han kommer så vi kan prøve den

Ahh ja, det bliver spændende Men sikke et røverkøb! Dejligt!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.