børn med hofteskred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

moniquesmor

hej som jer dejlige tøser der var her inde da min lille pige var lille kan i nok huske hun have skine på da hun have hofteskred.. jeg kom til af tænke på min datter er meget klodse i en aldre af 3år kan det have noget af gøre med det måsk ikke er som det skal være eller er min datter bare en tosse på hendes ben

mvh michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Tænker på om hun halter - har ondt?

Skal man ikke løbende til kontrol?

Hvordan klosset? har hun svært ved at støtte på det ene ben og derved vælter. Eller bare generalt klosset?

Ved ikke om det er noget for dig, men fandt denne gruppe på fb. hvor det er for foældre med børn der har - har haft hofteskred.

http://www.facebook.com/group.php?gid=58820932675#!/group.php?gid=58820932675&v=wall

Anmeld

25. juli 2010

Bondepigen

Altså min datter havde jo gips på fra hun var 7 mdr. til hun var 1 år. Hun skal gå til kontrol til hun er 7 ÅR... Har I slet ikke været til kontrol eller noget?? Synes da, at du skal spørge lægen om ikke du kan få et røntgenbillede/ultralydsscanning af din datters hofter, så du om ikke andet, kan slippe for at tænke på om der stadig er noget galt....

Håber ikke der er noget.

Anmeld

25. juli 2010

moniquesmor

Mor til Frederic skriver:

Tænker på om hun halter - har ondt?

Skal man ikke løbende til kontrol?

Hvordan klosset? har hun svært ved at støtte på det ene ben og derved vælter. Eller bare generalt klosset?

Ved ikke om det er noget for dig, men fandt denne gruppe på fb. hvor det er for foældre med børn der har - har haft hofteskred.

http://www.facebook.com/group.php?gid=58820932675#!/group.php?gid=58820932675&v=wall

nej det skal man ikke min datter var ca 9mdr da hun fik den af.

ikke som jeg sådan virker bare som om hun en gang i mellem knæk sammen ved hoften

Anmeld

25. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

moniquesmor skriver:

nej det skal man ikke min datter var ca 9mdr da hun fik den af.

ikke som jeg sådan virker bare som om hun en gang i mellem knæk sammen ved hoften

syntes bare de på hofteskred.dk skriver at de løbende bagefter skal til kontrol, for at se om det heeler og vokser som det skal. Efter de har fået skinnen af.

Ville nok lige tage den med en læge, især hvis det er i hoften det ligner det kommer fra.

Anmeld

25. juli 2010

moniquesmor

bondepigen skriver:

Altså min datter havde jo gips på fra hun var 7 mdr. til hun var 1 år. Hun skal gå til kontrol til hun er 7 ÅR... Har I slet ikke været til kontrol eller noget?? Synes da, at du skal spørge lægen om ikke du kan få et røntgenbillede/ultralydsscanning af din datters hofter, så du om ikke andet, kan slippe for at tænke på om der stadig er noget galt....

Håber ikke der er noget.

vi har ikke hvad til noget sidden monique var et år

Anmeld

25. juli 2010

Bondepigen

moniquesmor skriver:

vi har ikke hvad til noget sidden monique var et år

Hmm, jeg synes du skal tage til lægen og få hende tjekket!

Det var sådan jeg opdagede det med Emma dengang...at det klikkede....

Anmeld

26. juli 2010

Mka

Jeg havde skinder på da jeg blev født og til jeg var 9 mdr, og jeg gik stadig til kontrol da jeg blev 13 år, for at se om det hele gik som det skulle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.