Drømte mig en drøm i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

TbCp

En lidt skør en....

Jeg var blevet gravid... uden vi vidste det... men jeg tog af en eller anden grund en graviditetstest og den var positiv... jeg havde både drukket og røget så det var jo ikke så godt
Det var en meget speciel g-test for vi kunne se at jeg var 13 uger henne og at jeg ville føde d. 9/9 2010.
Vi kunne også se en slags scanning og vi kunne tage ved den lille baby og løfte den op så vi kunne se det var dreng jeg ventede
Jeg synes dog på scanningen at jeg kunne se skyggen af endnu et barn...

Jeg ville sende et billede af g-testen til min mor og svigermor, men havde smidt den ud så måtte tage en ny... og så skulle jeg finde et lille flag hvor jeg kunne skrive 9/9 2010 på så de også kunne se hvornår jeg havde termin.... men jeg blev ved med at skrive forkert på flaget.

Meget mærkelig drøm, men jeg var helt glad da jeg vågnede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

msax

sikke en hyggelig og mærkelig drøm.

men det var da ret smart testen den lige kunne scanne så man kunne se det var en dreng.

SMIL fra mette 38+4

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

SKØN drøm!!! HE he. Så må vi jo se om du får en dreng. Eller to!

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

michella80 skriver:

SKØN drøm!!! HE he. Så må vi jo se om du får en dreng. Eller to!

Altså da jeg ventede Liva drømte jeg jo at jeg fik trillinger.... 1 pige og to drenge... nu er pigen kommet så måske

Men tror ikke jeg når det til 9/9 2010

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Altså da jeg ventede Liva drømte jeg jo at jeg fik trillinger.... 1 pige og to drenge... nu er pigen kommet så måske

Men tror ikke jeg når det til 9/9 2010

Neeej det gør du nok ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.