Krummeklubben - ikke længere for børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.393 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

TTM

Ej nu er det for galt!

krummeklubben hos guldbageren er lavet elektronisk. Okay....... men hva med alle de børn som ELSKER og sætte klistermærkerne ind i hæftet?? og når man så har 1½ hæfte skal de overføres til kontoen.  MEN - Normalt er 1 hæfte = 1 bamse. jeg fik 275 point udaf 1½ hæfte!!!!! og en bamse "koster" 500 point..

SVINERI siger jeg. Nu er det ikke kun børn som kan melde sig ind i klubben, men alle. Det er egentlig også iorden med mig, men HVOR blev glæden for børnene af??

Iflg. det brev man fik tilsendt, kunne man bruge mønterne indtil 1 sep. Da vi spurgte vores bager, smilte hun og sagde nej, man kunne OVERFØRE dem indtil 1 sep.

Hva med og blive enige FØR i ændre et ellers godt system!!!!

Ihh.... Nu er det kun Fætter BR som min datter kan samle på i klistermærker... desværre..

Nu finder vi en ny bager, der findes (heldigvis) også klubben "Mads og Mille" !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Ina33

Altså vi handler aldrig selv ved bageren, da jeg bager alt brød selv.

Jeg synes det var en rigtig god "klub" guldbageren havde før, og vi havde mange mennesker der samlede mærker til os, så vi har faktisk rigtigt meget til at ligge fra guldbageren.

Jeg regnede ikke med at denne gaveregn ville fortsætte, så jeg havde da godt nok en idé om at de ville ændre proceduren. Som det er nu, får vi selvfølgelig ingen glæde af det, da vi aldrig selv handler der.

At man ændre det kan ikke provokere mig, overhovedet ikke! De har jo også en forretning der skal løbe rundt, og den bamse eller de tusser man kan få ved at købe for Kr. 2500 ved guldbageren, kan jeg godt selv købe!

Anmeld

25. juli 2010

pussepige

Musemønter kan indløses til og med d. 1. september 2010, dette sker i en af GuldBageren butikkerne (se oversigt på guldbageren.dk). For at tilknytte et opsamlerkort skal du være logget ind som det medlem, hvortil pointene fra opsamlerkortet skal registreres.

Musemønter kan indløses til kontanter, bonusgaver eller konverteres til point, som indsættes på det nye medlemskort.

Ønskes Musemønterne indløst til kontanter, har de en værdi af 50 øre pr. mærke.

Fyldte samlehæfter (altså 50 Musemønter) kan af medlemmer indløses til bonusgaver i en af GuldBageren butikkerne.

Musemønterne kan konverteres og indsættes på dit nye medlemskort. Hver Musemønt konverteres til 100 point, og et fyldt hæfte (50 Musemønter) konverteres til 5.500 point. Vi henviser til bonusshoppen, hvor du kan se de aktuelle bonusgaver samt hvilken værdi, de har.

Sådan står der på deres hjemmeside..

Anmeld

27. juli 2010

TTM

pussepige skriver:

Musemønter kan indløses til og med d. 1. september 2010, dette sker i en af GuldBageren butikkerne (se oversigt på guldbageren.dk). For at tilknytte et opsamlerkort skal du være logget ind som det medlem, hvortil pointene fra opsamlerkortet skal registreres.

Musemønter kan indløses til kontanter, bonusgaver eller konverteres til point, som indsættes på det nye medlemskort.

Ønskes Musemønterne indløst til kontanter, har de en værdi af 50 øre pr. mærke.

Fyldte samlehæfter (altså 50 Musemønter) kan af medlemmer indløses til bonusgaver i en af GuldBageren butikkerne.

Musemønterne kan konverteres og indsættes på dit nye medlemskort. Hver Musemønt konverteres til 100 point, og et fyldt hæfte (50 Musemønter) konverteres til 5.500 point. Vi henviser til bonusshoppen, hvor du kan se de aktuelle bonusgaver samt hvilken værdi, de har.

Sådan står der på deres hjemmeside..

Ja det var også vad jeg sagde til den søde bagerdame.. Men nææææ nej, det var kun muligt og får dem indsat... (ville hellere få dem ud som 1 gave, og ikke ind på en konto)

Men hva, smutter bare videre til en anden og bedre bager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.