Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Chrizzer

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide et par måneder nu. Jeg er i dag gået en dag over tid, dog har jeg ingen positiv test endnu. Jeg har ømme brystvorter, lidt murren i underlivet, lidt humørsvingninger og er de sidste 2 dages tid begyndt at tisse rigtig meget. Mine tanker kører på højtryk, det er ikke til at holde ud. Den ene dag tænker jeg yes vi er gravide, og den næste er jeg sikker på vi ikke er. Er der nogen der kan genkende dette?

Hvad gør i for at styre jeres utålmodighed? For min er da ved at løbe af med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Chrizzer skriver:

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide et par måneder nu. Jeg er i dag gået en dag over tid, dog har jeg ingen positiv test endnu. Jeg har ømme brystvorter, lidt murren i underlivet, lidt humørsvingninger og er de sidste 2 dages tid begyndt at tisse rigtig meget. Mine tanker kører på højtryk, det er ikke til at holde ud. Den ene dag tænker jeg yes vi er gravide, og den næste er jeg sikker på vi ikke er. Er der nogen der kan genkende dette?

Hvad gør i for at styre jeres utålmodighed? For min er da ved at løbe af med mig

Helt bestemt, kan sagtens genkende det. Det er vist en ret uundgåelig del af det, at ønske sig et barn.

Held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.