det første penalhus-skoleting ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.209 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

3xM

hvad skal ungerne have af skoleting i 0 udover skoletaske + gymnastik taske madks og drikkedunk ??

hvad skal deres penalhus indeholde??

hvad skal jeg pakke til mit kommende skolebarn ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Shibby

Tror du har det hele

Køb da bare et af de der start penalhuse i br. De har det hele

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Køb nogle gode blyanter og farveblyanter der er gode at holde på...det der er i de der penalhus man køber er ikke så meget værd, så det kan være du skal skifte lidt ud..men lad da barnet vælge...

Anmeld

25. juli 2010

3xM

men dvs de skal have farveblyanter selv f.eks ?

ihhh havde også glemt at best. skolemælk...er vist mere nervøs over det end ham selv gg

Anmeld

25. juli 2010

Svei

mariaogmarcus skriver:

men dvs de skal have farveblyanter selv f.eks ?

ihhh havde også glemt at best. skolemælk...er vist mere nervøs over det end ham selv gg

Tror der er i skolen..men mine har altid haft deres eget med...og har brugt det...jeg har bare købt noget af det samme som de har i skolen og så synes jeg der er god læring i at de skal spidse dem og passe på det de har med...

Hvad er du nervøs over?

Anmeld

25. juli 2010

UngMor83

Jeg har oz en dreng der starter i 0. klasse her efter ferien (havde oz én sidste år, hihi).

Jeg tror du har det hele til ham. Mine drenge har penalhus fra Lego og der er det hele i de har brug for. Og farveblyanterne er udmærket...

Ang. skolemælk, så er det sidste dag i morgen du skal bestille hvis du skal nå det. Ellers er det først til januar igen...

Pøj pøj med det, og slap af mutti. Det skal jo nok gå det hele..

>> Sonja <<

Anmeld

25. juli 2010

3xM

Eva. skriver:

Tror der er i skolen..men mine har altid haft deres eget med...og har brugt det...jeg har bare købt noget af det samme som de har i skolen og så synes jeg der er god læring i at de skal spidse dem og passe på det de har med...

Hvad er du nervøs over?

eller måske er spændt mere korrekt, men nu er det jo ikke længere en tumling men en rigtig stor dreng og tænker rigtig meget over om han laver en enorm udvikling ( har jo været selv med ham i 5 år, så pludselig er min lille baby altså blevet stoooor)

men ellers at han har det hele med så det ikke er det der evt gør ham usikker, og vil rigtig gerne sende det signal om jeg er moren MED styr på det...( graviditeten gir altså nogle glemmere indimellem :s)

Anmeld

25. juli 2010

Svei

UngMor83 skriver:

Jeg har oz en dreng der starter i 0. klasse her efter ferien (havde oz én sidste år, hihi).

Jeg tror du har det hele til ham. Mine drenge har penalhus fra Lego og der er det hele i de har brug for. Og farveblyanterne er udmærket...

Ang. skolemælk, så er det sidste dag i morgen du skal bestille hvis du skal nå det. Ellers er det først til januar igen...

Pøj pøj med det, og slap af mutti. Det skal jo nok gå det hele..

>> Sonja <<

Ej, dte er da fedt hvis lego har lavet nogle ordentlig store farveblyanter...det har de bestemt ikke i det min søn har...

Anmeld

25. juli 2010

Svei

mariaogmarcus skriver:

eller måske er spændt mere korrekt, men nu er det jo ikke længere en tumling men en rigtig stor dreng og tænker rigtig meget over om han laver en enorm udvikling ( har jo været selv med ham i 5 år, så pludselig er min lille baby altså blevet stoooor)

men ellers at han har det hele med så det ikke er det der evt gør ham usikker, og vil rigtig gerne sende det signal om jeg er moren MED styr på det...( graviditeten gir altså nogle glemmere indimellem :s)

De er store og bliver endnu større når de kommer i skole og så kan de sagtens klare de krav der stilles, hvis de er skolemodne...

Anmeld

25. juli 2010

dithmer

mariaogmarcus skriver:

hvad skal ungerne have af skoleting i 0 udover skoletaske + gymnastik taske madks og drikkedunk ??

hvad skal deres penalhus indeholde??

hvad skal jeg pakke til mit kommende skolebarn ??

Kan tydeligt huske nervøsiteten da min ældste datter startede i 0. kl for 2 år siden. Vil klart anbefale dig at købe trekantede blyanter og farver. Dem anbefaler vores skole i hvert fald. Ellers bruger de jo ikke en hel masse det første år. Klassen har også for det meste de redskaber der er nødvendige. Det er nok mere det der med at de er stolte over at vise deres taske og penalhus frem.....

God skolestart til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.