Dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg er lidt i et dilemma..

Jeg har en rigtig god veninde som jeg har kendt i mange år.

Den korte historie... Sidste sommer var hun sammen med min eks som jeg var meget forelsket i, og jeg syns hun var noget af en møgso..

Herefter gør han det forbi med hende, og jeg har sgu en smule ondt af hende og vi begynder at snakke sammen igen..

Nå men så finder min veninde en super sød fyr som hun er sammen med, men det går ikke mellem dem..

Jeg mødte hendes flirt og syns da at han så lidt sød ud..

Den anden aften sad jeg og kiggede rundt på diverse netdate sider og sørme om han ikke finder mig... Vi skriver lidt om alt muligt og han sender sit nummer til mig..

Jeg har lyst til at lære ham at kende, men har da rigtig dårlig samvittighed overfor min veninde.. For jeg ved hvor meget det sårede mig at hun var sammen med min eks..

skal/ skal ikke lære ham at kende og tænke på min veninde?

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Pia.

Som udgangspunkt vil jeg sige man skal holde sig fra veninders x'er ..

Det giver alt for mange personlige problemer og jeg tror uden at være sikker at du mister din veninde hvis du vælger ham til...

MEN, kærlighed er jo en svær størrelse og hvis du virkelig føler han er den rigtigt, spændende, sød og lige noget for dig, kan jeg godt se det er smadder svært...

Men jeg vil sige at man skal holde sig fra veninders gamle kærester/mænd...

Held og lykke med det hele...

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg er lidt i et dilemma..

Jeg har en rigtig god veninde som jeg har kendt i mange år.

Den korte historie... Sidste sommer var hun sammen med min eks som jeg var meget forelsket i, og jeg syns hun var noget af en møgso..

Herefter gør han det forbi med hende, og jeg har sgu en smule ondt af hende og vi begynder at snakke sammen igen..

Nå men så finder min veninde en super sød fyr som hun er sammen med, men det går ikke mellem dem..

Jeg mødte hendes flirt og syns da at han så lidt sød ud..

Den anden aften sad jeg og kiggede rundt på diverse netdate sider og sørme om han ikke finder mig... Vi skriver lidt om alt muligt og han sender sit nummer til mig..

Jeg har lyst til at lære ham at kende, men har da rigtig dårlig samvittighed overfor min veninde.. For jeg ved hvor meget det sårede mig at hun var sammen med min eks..

skal/ skal ikke lære ham at kende og tænke på min veninde?

kram

Hvis du holder af din veninde, så synes jeg du skal spørge hende først hvordan hun ville have det ved det...siger hun nej til det, så er det jo dit valg om hun er vigtigere end en evt flirt/dit livs kærlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.