4 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

oo

idag, eller imorgen, men idag, er det 4 år siden vi sagde ja til hinanden på Ærø rådhus idag, eller imorgen, men idag, tager vi igen til Ærø og bor hos Toldbodhusets B&B og jeg glæææææææder mig! Vi skal til Voderup klint og vi skal ud og spise og på mandag skal vi fejre min fødselsdag.

og så er det hujende ligegyldigt at de lover regnvejr både søndag og mandag, for i mit hjerte skinner solen

da vi blev gift gav jeg Søren et lille kompas. bare et lille billigt et, som jeg fandt kort inden brylluppet, for vi havde aftalt vi ikke skulle give hinanden noget. imorgen får han et fint et i en træ æske med en lille seddel hvor der står "Du er stadig mit Nord" vi har igen aftalt ikke at give hinanden noget, men altsåe...den slags kan jeg aldrig overholde  og jeg får jo også fødselsdagsgave på mandag, så det går helt op, er jeg sikker på

jeg måtte bare lige ud med hvor lykkelig og forelsket jeg er - også selvom Søren er forvist til stuen for natten fordi han spiste verdens klammeste og mest ildelugtende pizza til aften og OSER hvidløg ud overalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

TbCp

Awwww

Kæmpe stort tillykke ... med det hele...

Og hav nogle rigtig skønne dage!

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

ÅÅÅÅÅRH Trine det lyder bare så smukt!!!! I er så dejligt romantiske!!!! Husk at holde fast i alt det gode I gør for hinanden når baby Juhl kommer. Knuuuuus

Anmeld

25. juli 2010

anna-jonas

Åhhhhhh............Trine, hvor lyder det dejligt, at i tager afsted til Ærø, og genoplever romantikken fra for 4 år siden. Vi havde også 4 års bryllupsdag d. 4 juli, og vi blev jo også gift på en ø...........nemlig Fanø, og det var så fantastisk romantisk. Måske skulle vi tage et par overnatninger derovre næste sommer, og prøve at finde vores romatik frem igen (håber egentlig at romantikken titter frem meget før). Vi kunne få pigerne passet, og bare tage et par dage..............

Hmmmm...........sådan et indlæg "makes you think".

Ihvertilfælde..............ha' en god tur, og ha' en skøn fødselsdag på mandag.

Anmeld

25. juli 2010

lion

Tjuhl skriver:

idag, eller imorgen, men idag, er det 4 år siden vi sagde ja til hinanden på Ærø rådhus idag, eller imorgen, men idag, tager vi igen til Ærø og bor hos Toldbodhusets B&B og jeg glæææææææder mig! Vi skal til Voderup klint og vi skal ud og spise og på mandag skal vi fejre min fødselsdag.

og så er det hujende ligegyldigt at de lover regnvejr både søndag og mandag, for i mit hjerte skinner solen

da vi blev gift gav jeg Søren et lille kompas. bare et lille billigt et, som jeg fandt kort inden brylluppet, for vi havde aftalt vi ikke skulle give hinanden noget. imorgen får han et fint et i en træ æske med en lille seddel hvor der står "Du er stadig mit Nord" vi har igen aftalt ikke at give hinanden noget, men altsåe...den slags kan jeg aldrig overholde  og jeg får jo også fødselsdagsgave på mandag, så det går helt op, er jeg sikker på

jeg måtte bare lige ud med hvor lykkelig og forelsket jeg er - også selvom Søren er forvist til stuen for natten fordi han spiste verdens klammeste og mest ildelugtende pizza til aften og OSER hvidløg ud overalt

Trine sikke som du kan skrive det.

Jeg fik helt gåsehud, da jeg læste indlægget.

Hvor lyder der bare så romantisk og I må ha nogle gode dage sammen derovre.

Anmeld

25. juli 2010

JustAnotherName

Hvor er I dejlige    TILLYKKE MED DAGEN  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.