akupunktur mod barnløshed og spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

majseogmy

Hej alle

Jeg overvejer at prøve akupunktur for at sætte lidt fut i babyprojektet

Jeg har desværre haft to spontane aborter og tænkte på om der er nogen der har gode erfaringer med akupunktur på dette område??

Der er en akupunktør her i Randers der hedder KLOK-akupunktur, er der nogen der kender til denne klinik?????

Hilsen Majbrit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Karina p

Jeg følger lige med på sidelinien her - jeg overvejer nemlig også akupunktur - vi har prøvet nu i snart 6 måneder uden held, ved godt det ikke er så længe men hvis man kan hjælpe det lidt på vej, så er jeg frisk.

for at det snart lykkedes os og at der er nogle, som kan svare på spørgsmålet

Anmeld

27. juli 2010

tinasmor

Trianglen fertilitetsklinik er ved at lave et forsøg når det er færdig bliver det offentlig gjort på deres hj.side (det er dog i fobindelse med behandling med IUI)

Anmeld

28. juli 2010

Karina p

tinasmor skriver:

Trianglen fertilitetsklinik er ved at lave et forsøg når det er færdig bliver det offentlig gjort på deres hj.side (det er dog i fobindelse med behandling med IUI)

Ok - det lyder spændende, jeg har googlet lidt rundt og set at der ligger en klinik på Frederiksberg som også praktiserer akupunktur både til dem som skal insemineres og dem som prøver "naturligt" - 1 times konsultation med behandling koster vist 400 kr. ca.

Har du prøvet akupunktur eller kender du nogen som har haft held med det?

Anmeld

28. juli 2010

tinasmor

Prøvede ved første behandling, købte en pakke på 2000 kr. Desværre uden held. Blev insemineret ved senere lejlighed uden og blev gravid.
Det bliver spændende at se, om det har en virkning eller ej ved inseminering og ikke kun ved IVF når Trianglen bliver færdig med deres undersøgelse.

Det er lidt svært med det akupunktur og andre ting. Man kan jo ikke vide om det er medvirkende til at hjælpe. Det er mange penge og man skal være sikker på, om den man benytter har erfarring. Jeg har også hørt der skulle lige en god en (kinesisk) på frederiksberg men kender den ikke personlig.

Anmeld

29. juli 2010

Karina p

tinasmor skriver:

Prøvede ved første behandling, købte en pakke på 2000 kr. Desværre uden held. Blev insemineret ved senere lejlighed uden og blev gravid.
Det bliver spændende at se, om det har en virkning eller ej ved inseminering og ikke kun ved IVF når Trianglen bliver færdig med deres undersøgelse.

Det er lidt svært med det akupunktur og andre ting. Man kan jo ikke vide om det er medvirkende til at hjælpe. Det er mange penge og man skal være sikker på, om den man benytter har erfarring. Jeg har også hørt der skulle lige en god en (kinesisk) på frederiksberg men kender den ikke personlig.

Ja det blir rigtig spændende og se om det kan virke . det  jeg ihvertfald fingre for at det gør.

Den jeg har hørt om ligger også på Frederiksberg og er også kinesisk  Jeg gir det et forsøg hvis der heller ingen bebs er denne gang og så må vi se.

Tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.