Vi ser ingen anden udvej.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Trolde_mor

Vores lille kat Mikka, må vi desværre finde et nyt hjem til, vores anden gamle kat er alt for hård ved hende, og det er simpelthen alt for synd for hende

Hun er meget stille og forsigtig, men når hun først har lært en at kende vil hun meget gerne nusses og elsker at lege med bolde og fjerpind og leger også gerne selv Ligeledes er gærtabeletter et hit, og hun sætter sig pænt på kommando og venter på sin godbid

Hun er ca. 3 år og som i kan se på billeder en meget lille kat. Hun er steriliseret og har aldrig fejlet noget. Hun har i hele sit liv været indekat og er vant til at bruge kattebakke, men har de seneste måneder fået lov at komme ud, hvilket hun klare over al forventning.

Hun hverken bider, kradser eller  ødelægger noget. Hun bruger istedet flittigt sit kradsebræt og elsker at slænge sig omkring det og gøre sig lidt til for en Det nye hit er vores ovn ude i køkkenet, som hun syntes er super spændende at betragte sig selv i hehe

Hun er en kravlekat og hopper derfor ikke op på møbler eller døre ,men ligger sig istedet i sin fletkurv, med en masse tæpper eller i en papkasse (dem elsker hun).

Når der har været børn på besøg har hun holdt sig for sig selv og syntes det er alt for farligt, men dette skyldes jo netop at vi endnu ikke selv har barn, og hun derfor ikke er blevet vænnet til det. Der er dog ingen tvivl om at hun aldrig kunne finde på at gøre nogen fortræd, heller ikke andre dyr - hun er som sagt vant til at bo med vores anden kat og vi har ligeledes en hund.

Vil i ikke nok hjælpe os, med at finde et nyt dejligt hjem til lille skønne Mikka.

Der følger selvfølgelig kattebakke med(som er en lukket), hendes yndlingskurv og legetøj.

Her kommer lige maks billedspam af vores lille dulle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Mimic

hvor kommer du fra i landet??? har en veninde der meget gerne vil overtage hende og give hende et kærligt og trygt hjem

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Linda skriver:

hvor kommer du fra i landet??? har en veninde der meget gerne vil overtage hende og give hende et kærligt og trygt hjem

Årh det kunne være vidunderligt.

Vi bor på vestsjælland, men har mulighed for at tage hende med til fyn - hvis det kan hjælpe?

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

kæft hvor er hun bare kær. søde!

Åhh det er så hårdt at skulle af med de dyr

Hvis ikke I finder et hjem til hende så sig lige til.. har nogen der måske kunne være interesserede hvis ingen herinde kan tage hende! De har nemlig lige mistet deres 2 missere meget pludseligt

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

kæft hvor er hun bare kær. søde!

Åhh det er så hårdt at skulle af med de dyr

Hvis ikke I finder et hjem til hende så sig lige til.. har nogen der måske kunne være interesserede hvis ingen herinde kan tage hende! De har nemlig lige mistet deres 2 missere meget pludseligt

Ja ikke?

Det er rigtig hårdt og der er da også lidt trykket stemning herhjemme, men hun fortjener det den kære Mikka, det er så synd at hun skal jagtes af vores anden kat.

Du må meget gerne høre dem ad søde... og hvor lyder det frygteligt at de mistede deres to misse pludseligt Hvad skete der, hvis jeg må spørge?

Anmeld

24. juli 2010

Mimic

hvis i kan tage hende med til fyn tror jeg godt vi kan få hende resten af vejen

finder lige ud af noget

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Linda skriver:

hvis i kan tage hende med til fyn tror jeg godt vi kan få hende resten af vejen

finder lige ud af noget

Okay, super

Kan du ikke fortælle lidt om din veninde?

Anmeld

24. juli 2010

Mimic

Gitte er en utrolig sød pige der har en kæmpe kærlighed til dyr... hun tager sig super godt af de dyr hun har (chincillaer, marsvin, kat og fugle) Jeg kan kun sige god for hende

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Gitte er en utrolig sød pige der har en kæmpe kærlighed til dyr... hun tager sig super godt af de dyr hun har (chincillaer, marsvin, kat og fugle) Jeg kan kun sige god for hende

Hm.. ved ikke om det måske er for meget for lille Mikka, når der er så mange dyr i forvejen, da hun har brug for et roligt hjem.

Vi tænker lige lidt over det

Anmeld

24. juli 2010

Mimic

der er meget roligt ved hende... det kan jeg garantere for, marsvinene går i et seperat rum og resten er meget rolige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.