16 and pregnant - HJÆLP mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

BimBamBusse

Jeg har flere gange set "16 and pregnant" på nettet, men nu siger den pludselig at det ikke er muligt at se i min region..

Er der nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan se det?

//BimBamBusse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

L-Mortil3

Det siger den også hos mig, jeg har oplevet at de gange den har sagt det, er det fordi ligepræcis DE afsnit ikke er vist på MTV her i Danmark endnu.

Men er der en løsning, så vil jeg da også gerne høre den Nu har jeg lige set et par afsnit på MTV (fjernsyn) idag som jeg ikke har kunne se på nettet.

Anmeld

24. juli 2010

Dansker I Holland

BimBamBusse skriver:

Jeg har flere gange set "16 and pregnant" på nettet, men nu siger den pludselig at det ikke er muligt at se i min region..

Er der nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan se det?

//BimBamBusse

Hey hvad er det for noget I snakker om? Det lyder spændende Og hvor finder jeg det henne så jeg kan se det osse ?

Knus Sussie 23+5

Anmeld

24. juli 2010

L-Mortil3

NR3ønskebarn skriver:

Hey hvad er det for noget I snakker om? Det lyder spændende Og hvor finder jeg det henne så jeg kan se det osse ?

Knus Sussie 23+5

http://www.mtv.com/shows/16_and_pregnant/season_1/series.jhtml

Anmeld

24. juli 2010

BimBamBusse

Line&Liam skriver:

Det siger den også hos mig, jeg har oplevet at de gange den har sagt det, er det fordi ligepræcis DE afsnit ikke er vist på MTV her i Danmark endnu.

Men er der en løsning, så vil jeg da også gerne høre den Nu har jeg lige set et par afsnit på MTV (fjernsyn) idag som jeg ikke har kunne se på nettet.

Jamen, jeg har ellers kunne se mange af afsnittene.. Nu er jeg inde på mtv.DK i stedet for mtv.COM og så kan jeg KUN se 8 minutter af et afsnit.. Øv øv.. Men tror da helt sikkert at de her afsnit (sæson 2) er blevet vist i DK, for jeg har da i hvert fald lige set "Life after Labor" med de samme piger i fjerneren..

Mener bare at der var en herinde der havde et trick til at man kunne "snyde" den

Anmeld

24. juli 2010

Dansker I Holland

24. juli 2010

oo

man kan downloade sådan et skjold så de ikke kan se hvor man sidder henne i verden. jeg kan ikke huske hvor, men der var en tråd i vinters om det, hvor der var en der linkede (vist nok DK) til der hvor man kunne finde det skjold der

by the way, så er 2. sæson af Teen Mom også lige startet!!

Anmeld

24. juli 2010

katti24

Teen mom... hvorfor vidste jeg ikke der var sådan et program

Kender i til andre af sådan nogle slags programmer

Anmeld

6. august 2010

katti24

Er der ikke nogen der kan huske det link til skjoldet? vil rigtig gerne se det

Anmeld

6. august 2010

oo

det hedder et hot spot shield og du kan bare google det, det gjorde jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.