Avent flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

melek2303

Hvornår ved man om ens baby er klar til at få sut med 3 huller? Min datter er 4 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hmm... tror de plejer at sige 3 mdr - 3 huller!?

Anmeld

24. juli 2010

melek2303

ok sys bare det virker til at der kommer helt vildt meget ud....

Anmeld

24. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

melek2303 skriver:

Hvornår ved man om ens baby er klar til at få sut med 3 huller? Min datter er 4 måneder...

Jeg vil være ærlig og starte med at sige jeg ikke bruger Avent. Men står det ikke på pakken med sutterne, hvornår hvilken str er til hvilken alder. Det gør det på Nuk's. Men ellers så har jeg skiftet flaske sut når jeg synes et er gået langsomt, og Astrid ligesom har opgivet at spise det hele pga det er gået så langsomt. .

Anmeld

24. juli 2010

Susanne79

Maja er næsten 5 mdr og vi har lige skiftet til sutten med 3 huller. Men jeg synes også at der kommer meget ud. Det virker som om hun ikke kan følge med. Der ryger meget ud igen...... Men jeg tror at de skal vænne sig til at der kommer mere end normalt......

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

melek2303 skriver:

ok sys bare det virker til at der kommer helt vildt meget ud....

ja, det kan godt være... Laura drikker ikke andet end vand af flaske, og det drikker hun faktisk for det meste af kop, så jeg har ikke forstand på det Mente bare der stod 3 mdr på Avents pakke med 3 huller Bruger nemlig Avent pumpe, så der følger jo altid en sut med til flaskerne og har lige købt en ny flaske med størrelse 2 og kiggede på de andre sutter... Kan sagtens ske jeg tager fejl

Anmeld

24. juli 2010

Susanne79

Caroline86 skriver:

ja, det kan godt være... Laura drikker ikke andet end vand af flaske, og det drikker hun faktisk for det meste af kop, så jeg har ikke forstand på det Mente bare der stod 3 mdr på Avents pakke med 3 huller Bruger nemlig Avent pumpe, så der følger jo altid en sut med til flaskerne og har lige købt en ny flaske med størrelse 2 og kiggede på de andre sutter... Kan sagtens ske jeg tager fejl

Det er rigtig nok at der står 3 mdr på sutterne med 3 huller. Men jeg tror også at det er et spørgsmål om hvorvidt barnet er klar til det. Vi bruger både str 2 og str 3 på skift lige nu for at stille og roligt at vænne Maja til at er kommer mere af gangen

Anmeld

24. juli 2010

Moderator

Susanne79 skriver:

Det er rigtig nok at der står 3 mdr på sutterne med 3 huller. Men jeg tror også at det er et spørgsmål om hvorvidt barnet er klar til det. Vi bruger både str 2 og str 3 på skift lige nu for at stille og roligt at vænne Maja til at er kommer mere af gangen

helt sikkert... det er jo ligesom alt andet, at det er forskelligt hvornår de er klar

Man må nok bare prøve sig lidt frem!

Men er glad for jeg ikke er helt tosset og at der STOD 3 mdr. på dem

Anmeld

24. juli 2010

Susanne79

Caroline86 skriver:

helt sikkert... det er jo ligesom alt andet, at det er forskelligt hvornår de er klar

Man må nok bare prøve sig lidt frem!

Men er glad for jeg ikke er helt tosset og at der STOD 3 mdr. på dem

Du er skam ikke helt tosset

Anmeld

25. juli 2010

melek2303

Ja der står 3 mdr på sutterne med 3 huller, og i har nok ret i det er individuelt hvornår barnet er klar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.