Panik panik :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Mutti2

Jeg sad lige på facebook og lurede. Pludseligt er der et link til en artikkel om en ulykke til love-parade i tyskland, hvor minimum 15 er dræbt og 100 er såret! :-o

Så vidt jeg husker tog min eksmand derned :-( han er ikke online, og svarer ikke hans mobil. Åh Gud, hvad nu hvis der er sket ham noget :-( kan ikke bære tanken:'-(

Nu er min computer fandme også gået i stykker og kan pludseligt ikke gå på nettet! Lidt problematisk eftersom jeg styrer alt min økonomi fra netbanken overflytter penge ugentligt

Åhhh hvad nu hvis der er sket Magnus noget!!?

Skulle bare lige ud med det inden jeg brækker mig. Gud hvor er jeg bange!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

oo

føj jeg kan huske det fra ulykken på Roskilde, hvor min stedbror var. det er SÅ uhyggeligt ikke at kunne få fat på folk når der sker sådan noget

Anmeld

24. juli 2010

Mutti2

Pyhhh nu virker computeren igen.....

Anmeld

24. juli 2010

otlitrom

Jamen , for sørensen da, selvfølgelig har du det skidt. Hvor må det bare være ubehageligt! Jeg håber det bedste!!!

Som Tjuhl tænker jeg også på Roskilde, havde min fætter og kusine til den koncert, og jeg var ikke særlig fokuseret den dag. (Plus jeg lige havde fundet ud af at min kæreste var mig utro... Super fed dag!)

Positive tanker i din retning - Og til Tyskland!!

Anmeld

24. juli 2010

Mutti2

Tjuhl skriver:

føj jeg kan huske det fra ulykken på Roskilde, hvor min stedbror var. det er SÅ uhyggeligt ikke at kunne få fat på folk når der sker sådan noget

Det er jo virkeligt forfærdeligt at sidde og ikke vide noget som helst.

Og han svarer altid sin mobil.

Jeg er virkeligt mange for pludseligt at få et opkald om at der er noget galt :-(

Anmeld

24. juli 2010

JulieE

Puha... Håber han er OK Rigtig ubehagelig hyhed

Husker også tydelig Ulykken i Roskilde. Min mand var på arbejde på Roskilde det år (han er lystekniker) og familien taler stadig om hvor ubehageligt det var -Det var før jeg mødte ham.

Håber du snart hører fra ham og altg er ok!!!

Mange hilsner

Julie

Anmeld

24. juli 2010

otlitrom

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er jo virkeligt forfærdeligt at sidde og ikke vide noget som helst.

Og han svarer altid sin mobil.

Jeg er virkeligt mange for pludseligt at få et opkald om at der er noget galt :-(

Måske er nettet overbelastet grundet festivalen. Til festivaler i DK bliver nettet så overbelastet, at man ikke kan komme igennem. Og pga. det der er sket vil mange prøve at ringe. Det behøver ikke være noget negativt, men jeg forstår så udemærket din tankegang.. Sådan havde jeg også tænkt

Anmeld

24. juli 2010

Dictes mor

Ej puha  det er sørme ikke rart, jeg håber, at du snart hører noget og at du lige holder os opdateret!

Anmeld

24. juli 2010

Mutti2

Puha..... Tak for jeres opmundringer søde piger

Her endeligt hørt fra ham. Han var taget til en anden technofest i tyskland. (fullmoon). Så jeg er SÅ lettet lige nu.

Tuder helt af lettelse.

For søren hvor var det lige hårdt. Tror jeg tager en slapper på sofaen for lige at komme til mig selv igen.

Kæmpe knus til jer alle

Anmeld

24. juli 2010

otlitrom

Milla-Victoria's mor skriver:

Puha..... Tak for jeres opmundringer søde piger

Her endeligt hørt fra ham. Han var taget til en anden technofest i tyskland. (fullmoon). Så jeg er SÅ lettet lige nu.

Tuder helt af lettelse.

For søren hvor var det lige hårdt. Tror jeg tager en slapper på sofaen for lige at komme til mig selv igen.

Kæmpe knus til jer alle

Dejlig opdatering!!

Slap du bare af resten af aftenen!

kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.