Ja vi har så!
Vi har samlet tremmsengen OG Kirstine har redt den!!!
Hun kom hjem fra ferie og jublede over kassen med tremmesengen: "Kan vi ikke godt åbne og kigge, hva mor? Må jeg ikke godt se? Den skal jo stå på mit værelse?" Tjooo det skader jo ikke og kigge vel? Vi åbner og kigger. Kirstine finder instruktionen. "Se Mikkel, den kan vi lige samle, kan vi ikke også? Man putter bare lige de her trædimser i her i enden, det ved jeg liige hvordan man gør!" Mikkel og jeg kigger på hinanden, og så trækker Mikkel på skuldrene og sååå.... Samler vi tremmesengen. Jeg tænker: cool nok, så har vi et sted at smidt alle babyting i indtil Bimmeren kommer ud, lidt som en fin flyttekasse!
Så er sengen samlet. Den er fin. Kirstine har hjulpet med at samle, og læse brugsvejledningen. Hun er lykkelig og synes den er sååå fin! Og så fluks fandt hun hendes gamle babydyne, lagen, dynebetrækker og hele mulevitten frem, og redte så fint, så fint op. Så fint at hun nu faktisk mener at hun vil arbejde i Baby Sam når hun bliver stor, fordi hun er så go'!
Hun var bare såååå entusiastisk og glad og stolt og jeg kunne bare ikke stoppe hende, selv om jeg stod lidt med hjertet i halsen og tænkte: neeeej det må man altså bare ikke.
Så nu har vi en tremmeseng redt op til en baby i maven der kun er i uge 15!
Jebus, hvordan skal det dog ikke gå!
Bekymrede hilsner, moderen med verdens svageste nej-rygrad overfor glad, stolt og lykkelig storesøster in spe!
Anmeld