Må jeg se jeres pynt i barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Malene84

Hej dejlige damer,

hmm manden og jeg er lige kommet hjem fra en laaaang tur med børnene. Vi talte om, at de da må kede sig helt vildt når de er vågne nede i vognen. I vognen fra Emmaljunga er der bare prikker de kan kigge op på. Er der nogen af jer derude der har været kreative og selv fundet på pynt inde i jeres vogne?

Vi overvejer at sy ringe ind i kalechen - som vi så kan hænge alt mulig i, så som rangler osv.

PLEASE... inspirer mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

LC

Jeg har en legekæde til barnevognen, og en ring hvor jeg har en insektbamse med en klokke i, så min lille datter ringer med klokken når hun er færdig med at sove til middag:-)

Har en lyserød legekæde, med sommerfugl, der er sådan nogle klips i enderne, så den nemt kan flyttes.

http://morogbaby.com/tilbehoer-til-barnevogn-22/legekaede-til-barnevogn-72.html

Anmeld

24. juli 2010

Malene84

LC skriver:

Jeg har en legekæde til barnevognen, og en ring hvor jeg har en insektbamse med en klokke i, så min lille datter ringer med klokken når hun er færdig med at sove til middag:-)

Har en lyserød legekæde, med sommerfugl, der er sådan nogle klips i enderne, så den nemt kan flyttes.

http://morogbaby.com/tilbehoer-til-barnevogn-22/legekaede-til-barnevogn-72.html

nøj hvor er hun dygtig  den er vildt sød den kæde... hmm.. gad vide om den findes til tvillingevogn.. må i gang med at google

Anmeld

24. juli 2010

JulieE

Vi har brugt lamaze dyr. Til store fik vi en skildpadde fra Libero klubben og til den lille en blomst. Senere købte vi et af de størrer dyr, med lidt flere aktiviteter i. Da de begyndte at sidde op, satte vi det på forlæderet på barnevognen, så de kunne sidde og lege med det...

Anmeld

24. juli 2010

Malene84

JulieE skriver:

Vi har brugt lamaze dyr. Til store fik vi en skildpadde fra Libero klubben og til den lille en blomst. Senere købte vi et af de størrer dyr, med lidt flere aktiviteter i. Da de begyndte at sidde op, satte vi det på forlæderet på barnevognen, så de kunne sidde og lege med det...

Super!!! Glæder mig til de blir lidt større så...  lige nu er de på det stadie, hvor tingene ser spændende ud, men de tager ikke ud efter det endnu.

Anmeld

24. juli 2010

Maddox

Her lagde vi en af de der folde-ud stofbøger ned i liften/barnevognen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.