MorCamilla skriver:
At man er inviteret til aftensmad hos svierforældrene, og glæder sig til at komme der ud.. (min svigerfar kom hjem i fredags, efter at have været væk i 7 uger) Kaspers søster og hendes datter var der også.
Så Mikkel og Nanna legede rigtig fint og hyggede sig - og ja de larmede lidt, men sådan er det jo med børn;)
Da vi så skal spise bliver Mikkel hurtigere færdig end Nanna og vil ned.. Jeg siger så til ham at han lige skal blive siddende ved bordet til Nanna også er færdig med at spise. (sådan plejer vi at gøre, børnene må gerne gå fra bordet - når de begge to er færdige med at spise)
Mikke VIL ned og jeg bliver ved med at sige at han lige skal vente lidt, det var et spørgsmål om 3 bidder kartofler Nanna manglede at spise.. Han bliver lidt sur og begynder at pylre.. Hvor til svigerfar så siger til Kasper at han bare kan løfte ham ned..!! Så sur og ked af det jeg blev:( Når jeg nu havde siddet og sagt til ham at han skulle blive siddende... og Kasper løfter ham ned!!!
Der havde været en underlig stemning hele eftermiddagen, svigerfar havde været lidt sur og gået og skældt børnene ud over ingenting..:( og truede dem med en i røven hvis de ikke snart kunne lege stille og roligt:(
Så da klokken endelig blev 19.30 kunne vi tillade os at køre hjem og ligge Mikkel i seng.. :)
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med mit indlæg, skulle vist bare have det ud.. Hader når andre blander sig - på den måde, i hvordan jeg/vi opdrager Mikkel..>(
Knus fra Camilla.
aj...det er da ikke i orden, jeres regler er da jeres...jeg kan forstå hvis nu det andet barn var timer om at blive færdig...men for 3 bider?
hmmm...jeg havde engang en svigerfar som truede min den store hvalp en juleaften, med at hvis ikke han spiste op (han kunne altså ikke lide det vi skulle spise) så kom julemanden ikke...jeg blev så paf og mundlam...indtil min svigerinde, som dengang var 14 år, sagde...jammen far, kommer han da?
der var ikke arrangeret nogen julemand, og ikke planlagt noget, så min svigerfar valgte bare at holde sin mund, og så fik kasper lov at gå fra bordet, uden at spise op!
hun var sgu ikke altid for klog den svigerinde, men der ramte hun ham lige i mellemgulvet...så ku han lær det.
morcamilla...ja jeg kender det godt!
træls situation, især når i havde glædet jer!:(
Anmeld