Uhhhh :( Så fik man det første..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Trolde_mor

Strækmærke..

Har kløet enormt meget samme sted på maven de sidste 3 dage, og det er lige der hvor lille Kian ligger. Og så her for halvanden time siden, da jeg kiggede på det for 3. gang idag for at se om det ikke var et myggestik, ja, så var der kommet et strækmærke..

Uh det er en hård pille at sluge, føler et helt nederlag, selvom jeg jo har læst at det er normalt, og set andres..

Men ihh havde jo håbet på at jeg kunne slippe.

Nu er jeg bare helt vildt nervøs for hvor mange jeg får. Kan svagt ane nogle i den anden side af maven også..

Vil så gerne være pæn for kæresten...

Tror lige jeg skal finde ud af at acceptere, at sådan er det og der er intet jeg kan gøre.

Men ihhh Kian... du ødelægger din moar...

Suk.. men derfor ønsker mor dig jo stadig, mors lille tumle

Ville ikke noget specielt med indlægget, trængte bare til at komme ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

bette

føler med dig..  når man ser det første tænker man bare... åhhh pis.

har selv været der og beder til jeg ik får flere i denne graviditet..

er fyldt med dem... hele vejen rundt om navlen, mine bollehåndtag, mellem lårene, på hasen, og brysterne.. så jeg synes dælme jeg har rigeligt

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Kan jeg godt forstå - hvor langt er du?

Har også på hofter, b-håndtag, inderlår, bryster, knæhaser og nu på maven

bette skriver:

føler med dig..  når man ser det første tænker man bare... åhhh pis.

har selv været der og beder til jeg ik får flere i denne graviditet..

er fyldt med dem... hele vejen rundt om navlen, mine bollehåndtag, mellem lårene, på hasen, og brysterne.. så jeg synes dælme jeg har rigeligt

Anmeld

24. juli 2010

Sofia24

kender følelsen alt for godt!!

Jeg var ellers begyndt at håbe på at jeg slap, men da jeg gik ind i 37. uge, stod jeg en dag så lyset faldt rigtigt ind på huden under navlen - og så kunne jeg se at de skinnende strækmærker var kommet   I dag er jeg 3 dage fra termin og de er blevet tydeligere og har fået et par enkelte "i siden" også.

Det tog lige nogle dage at sluge kamelen, men nu tænker jeg på hvad jeg får til gengæld  

Men er da også spændt på hvordan de arter sig når jeg taber nogle kilo igen...

Jeg tror du får det på samme måde med dine strækmærker

Kram Sofia

Anmeld

25. juli 2010

bette

Trolde_mor skriver:

Kan jeg godt forstå - hvor langt er du?

Har også på hofter, b-håndtag, inderlår, bryster, knæhaser og nu på maven

jeg er 32 uger henne idag. 

Anmeld

25. juli 2010

Trolde_mor

bette skriver:

jeg er 32 uger henne idag. 

Kay.. er selv 30+4 idag, så vi ligger da forholdsvis tæt på hinanden.

Kan bare ikke lade være med at tænke på hvor mange man mon kan nå at få inden termin...

Anmeld

25. juli 2010

Ox.

Trolde_mor skriver:

Strækmærke..

Har kløet enormt meget samme sted på maven de sidste 3 dage, og det er lige der hvor lille Kian ligger. Og så her for halvanden time siden, da jeg kiggede på det for 3. gang idag for at se om det ikke var et myggestik, ja, så var der kommet et strækmærke..

Uh det er en hård pille at sluge, føler et helt nederlag, selvom jeg jo har læst at det er normalt, og set andres..

Men ihh havde jo håbet på at jeg kunne slippe.

Nu er jeg bare helt vildt nervøs for hvor mange jeg får. Kan svagt ane nogle i den anden side af maven også..

Vil så gerne være pæn for kæresten...

Tror lige jeg skal finde ud af at acceptere, at sådan er det og der er intet jeg kan gøre.

Men ihhh Kian... du ødelægger din moar...

Suk.. men derfor ønsker mor dig jo stadig, mors lille tumle

Ville ikke noget specielt med indlægget, trængte bare til at komme ud med det...

Da jeg gik over tid blev HELE min mave smækfyldt med strækmærker, men altså, du kan jo bare tænke heldigvis er det pga graviditet, og kæresten burde kunne se bort fra det altså

Mine er blevet heeelt lyse nu, og selvfølgelig kan man ane de har været der, men intet min kæreste brokker sig over ihvertfald, han synes stadig jeg er smækker lækker, heldigvis

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej buh, altså! Slemme slemme Kian

Du er lækker uanset strækmærker, søde, og de bliver heldigvis mere og mere utydelige som tiden går! Vi satser på der ikke kommer flere og at bassen bare lige skulle vise hvem der bestemmer

Anmeld

25. juli 2010

bette

Trolde_mor skriver:

Kay.. er selv 30+4 idag, så vi ligger da forholdsvis tæt på hinanden.

Kan bare ikke lade være med at tænke på hvor mange man mon kan nå at få inden termin...

det samme tænker jeg... synes dælme jeg er enorm nok..

men maven er sunket ned... ligner faktisk jeg har hængemave.. lol

hængebusvin.. eller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.