Ja i går skulle jeg jo hjem til min veninde og overnatte. Jeg havde det så mærkeligt med at gå hjemmefra og havde skide dårlig samvittighed men jeg tænkte at jeg ville gøre det alligevel. Og jeg vidste jo også at det nok skulle blive hyggeligt.
Da jeg kom hjem til min veninde spiste vi noget aftensmad og satte os efterfølgende ind i stuen. Jeg begyndte at rømme mig helt vildt og så gik det over i at jeg begyndte at hoste og min hals snørede sig sammen. Det er sket hjemme hos dem før ( de har hund) og jeg gik så udenfor og fik noget luft. Det endte så med at vi satte os ud i deres have. Altså! Jamen så kunne jeg ikke sove der alligevel. Jeg var der i tirsdags ig der var ingenting, men min veninde kom frem til den konklusion at det var fordi de havde støvsuget inden jeg kom og derfor havde hvirvlet en masse hundehår op. Så øv øv jeg blev kørt hjem. Men så sagde jeg til kæresten om jeg så ikke bare kunne få lov til at sove længe. Og det var bare i orden. SÅ jeg sov til 8.30. Det var SKØNT!
Anmeld