gider kun spise rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

mor-til-vanessa

vanessa er 7 1/2 måned og hun gider kun spise rugbrød.

hvis jeg laver grød, så spiser hun ingenting og gider ikke åbne munden. men lige så snart jeg lægger et stykke rudbrød foran hende, så putter hun det i munden. ved ikke om det er fordi hun godt vil selv. hun kan sagtens spise et helt stykke rugbrød, så tror ikke det er appetitten der fejler noget.

nogle der har nogle gode råd til hvad jeg ellers kan prøve. er tabt for ideer til mad

hilsen liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Svei

Behøver hun spise grød? Hvis bare hun får varieret pålæg og det mælk hun skal have også...hvad med mos, kan hun lide det...? nogle børn kan bare ikek det der smatmad..ved fra min mor at jeg gik direkte fra bryst til rugbrød og endda med overlap. Sad og spiste spegepølse og sluttede af med at blive ammet... så tror ikke du skal bekymre dig om det, hun har selv valgt.. og det kan du jo ikek ændre..

Anmeld

24. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Behøver hun spise grød? Hvis bare hun får varieret pålæg og det mælk hun skal have også...hvad med mos, kan hun lide det...? nogle børn kan bare ikek det der smatmad..ved fra min mor at jeg gik direkte fra bryst til rugbrød og endda med overlap. Sad og spiste spegepølse og sluttede af med at blive ammet... så tror ikke du skal bekymre dig om det, hun har selv valgt.. og det kan du jo ikek ændre..

ligenu er det kun med leverposteg eller avokado mos. med tror da jeg vil prøve noget pålæg. hun har bare ikke nogle tænder endnu så skal jo også værew let at tygge

Anmeld

24. juli 2010

Fru Dinesen

Tror jeg ville tage det super roligt og ja noget godt forskellig pålæg og et godt glas mælk så er lille pige da godt kørende 

hvad med silde postej, kødpølse , smør ost o.s.v 

Knuss linda 

Anmeld

24. juli 2010

mor-til-vanessa

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Tror jeg ville tage det super roligt og ja noget godt forskellig pålæg og et godt glas mælk så er lille pige da godt kørende 

hvad med silde postej, kødpølse , smør ost o.s.v 

Knuss linda 

hun har fået hytteost også. det kan hun også godt lige. men hun har ikke nogle tænder endnu, så er det ikke for meget at putte kødpølse på?? tror mere det er fordi hun selv vil spise.

Anmeld

24. juli 2010

Fru Dinesen

Vores Malle pige spiste kødpøle uden tænder he he ... helt tynde skiver så gik det helt fint 

>Men det er jo bare og prøve sig frem 

Knusss 

Anmeld

24. juli 2010

mor-til-vanessa

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Vores Malle pige spiste kødpøle uden tænder he he ... helt tynde skiver så gik det helt fint 

>Men det er jo bare og prøve sig frem 

Knusss 

ok tak. så prøver jeg det da bare hun kan jo altid spytte det ud

Anmeld

28. juli 2010

line melias mor

vores datter har spist rugbrød fra 7 måneder og har ingen tænder. det glider så godt ned bare lav meget små stykker.kan godt forstå hun er træt af grød de bliver jo ældre og har brug for mere varieret mad

Anmeld

28. juli 2010

mor_sabina

Måske er hun bare mere til mad hun kan tygge? Du kan evt prøve med kogte stykker kartoffel, gulerødder osv. Eller måske små pastaskruer.

Anmeld

28. juli 2010

Lady Marion <3

Tja min søn gider slet ikke rugbrød men kun varm mad og havregrød   Tager det ikke så tungt , det skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.