Erfaring med vuggestue start 6 mrd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Eliza/lykke

Hej med jer

Min pige starter i vuggestue, når hun er 5½ mrd. Vi har plads 14 dage før. Jeg begynder på arbejde igen kort tid efter.

Er der nogle af jer, som har erfaring med jeres børn, som er startet tidligt i VS? Hvordan gik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

TbCp

Jeg har ikke erfaring med det som forælder... men jeg er dagplejer og et af mine børn startede hos mig da hun var 6 mdr.
Det gik meget meget nemt.... Der var aldrig problemer da hun endnu ikke var i den fase hvor hun direkte savnede sine forældre.

Anmeld

25. juli 2010

Sofia24

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

Min pige starter i vuggestue, når hun er 5½ mrd. Vi har plads 14 dage før. Jeg begynder på arbejde igen kort tid efter.

Er der nogle af jer, som har erfaring med jeres børn, som er startet tidligt i VS? Hvordan gik det?

Lytter lige med her, da vores kommende barn også kun er 6 mdr når han starter i dagpleje

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

Eliza/lykke skriver:

Hej med jer

Altså Yazmin græd efter mig 3 mdr efter hver gang men faldt altid til ro så snart hun ikke så mig mere ud igennem vinduet. Hun var 6 mdr. Izabella græd en måned efter mig og hun var 1½. Så tror det kommer an på barnet..

Anmeld

25. juli 2010

LinLin

Min var 1 år præcist, men har erfaring fra mit arbejde; Det er oftest de børn det går allernemmest med! Tror bare mange af dem har tænkt "Nå, nu er det en ny der giver mig mad og putter" (dem der tager længst tid at køre ind er dem over 1½!)

- til gengæld er det nok sværere for forældrene jo yngre barnet er, men der kan jo være mange forskellige grunde til at det skal starte tidligt!

Anmeld

25. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander var 6 mdr.,og det gik noget så fint.Allerførste dag regnede vi med at vi lige skulle være der sammen med ham lidt,men hun spurgte om vi ikke ville gå 1 times tid,da det så ud til at gå rigtig godt,så det gjorde vi.Og der har aldrig været noget,han dirrer af spænding hver gang han kommer ind af døren hos hende

Anmeld

25. juli 2010

N&J

Min datter startede i dp som 6 mdr., og der var hverken gråd eller ligende, det har der faktisk aldrig været.. en glad pige, der aldrig har skreget fordi hendes mor gik fra hende, selvom hendes mor godt nok havde det dårligt første gang. Det tog 1½ dag at køre hende ind, så medmindre dit barn generalt er utrygt så tror jeg ikke du skal regne med mere end end uge.. men tror dog også det kommer an på hvor mange børn der ellers er, rammerne og om hun føler sig tryg.  

Anmeld

25. juli 2010

N&J

Dobbelt svar.. 

Anmeld

25. juli 2010

Eliza/lykke

1000 tak for jeres tilbagemeldinger. Det er sørme rart at vide, at I har haft gode oplevelser med det.

Vi tror også selv på, at det kommer til at gå godt, når det er før separationsfasen. Men man ved jo aldrig....

så tak for jeres gode svar - og fordi I ikke hagler mig ned over at afleverer mit barn i så tidlig en alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.