Kvalme igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

kimfrit

Hej Piger

Håber i kan hjælpe lidt.

Jeg har termin om 4 dage, men her for 2 dage siden synes jeg at jeg er begyndt at få kvalme igen. Jeg havde rigtig meget kvalme i starten af min graviditet, og nu er det kommet igen.

Jeg er også helt færdig selvom jeg bare har ligget langs hele dagen, jeg orker simpelthen ikke noget!

Er det normalt at man også kan få kvalme i slutningen af sin graviditet?

Jeg har ingen lyst til mad, kan kun drikke koldt. Samt at jeg konstant har halsbrand, øv øv.

ANdre der har/haft det sådan i slutningen af deres graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Low

Jeg havde ikke kvalme på noget tidspunkt men det er vist meget normalt at have det sidst i sin graviditet fordi barnet fylder så meget og det maser din mavesæk så du ikke har plads til særlig meget

Anmeld

24. juli 2010

kimfrit

Low skriver:

Jeg havde ikke kvalme på noget tidspunkt men det er vist meget normalt at have det sidst i sin graviditet fordi barnet fylder så meget og det maser din mavesæk så du ikke har plads til særlig meget

Det kunne godt lyde som en god forklaring

Magter bare ikke denne skide kvalme igen !

Anmeld

24. juli 2010

Low

kimfrit skriver:

Det kunne godt lyde som en god forklaring

Magter bare ikke denne skide kvalme igen !

Nej det kan jeg godt forstå . Jeg havde kun kvalme 2 gange og jeg kastede op begge gange. Den ene gang var på nørreport station, midt i indre by . Så jeg er glad for at jeg ikke led af kvalme som mange andre gør

Anmeld

24. juli 2010

Malonde1985

Øøh ved ikke om det kommer igen.. Da jeg ventede min store datter, kastede jeg op konstant indtil 7 måned ca. Men det kom så ikke igen! Jeg kastede op på vejen i taxaen til fødegangen grundet veer osv, men ellers har jeg ingen kvalme haft sidst i gravidteten, kun MASSER af halsbrænd . Nu under denne graviditet har jeg konstant kvalme igen! Og det er ulideligt! Håbede det ville gå over efter 12 uge, men er i uge 14 nu, og har det stadig... .

Anmeld

24. juli 2010

Daisy

Dette er min 3 graviditet, og i hver graviditet har der været en 'pause' med kvalme på omkring 1-2 måneder. Men hos mig er det altid kommet igen

Anmeld

24. juli 2010

kimfrit

Puha, det bare frygteligt at have kvalme, man kan stå og lave mad og så ikke rigtig vide om man har lyst til det eller ej. Det sådan jeg har det

Det min første graviditet, så jeg ved ikke rigtig hvordan det skal føles osv. Synes bare det var mærkeligt at jeg fra den ene dag til den anden, igen fik voldsom kvalme og kastede op. Men lillepigen sparker stadig rndt derinde, godt nok ikke lige så meget som før. Og jeg synes heller ikke jeg har så mange pluk veer i øjeblikket.

hmm.... Mon det er "stillhed" før stormen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.