Gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Sofiedk

Så ville jeg bare lige melde ud at det sku endelig er lykkes for os at blive gravide. I 7. IUI var der endelig bid, meget mod alle odds. Testede først en uge over tid fordi jeg var sikker på chancerne var SÅ minimale når nu vi ligesom havde været igennem det så mange måneder i træk inden. Men næ nej. To fine streger.

Skal til scanning på tirsdag hvor jeg vil være 7+0 og er ved at gå til af nervøsitet, men det er jo nok desværre meget normalt. For fanden hvor vil det bare ikke være fair hvis den lille ikke er okay derinde. Prøver at forblive positive og tænke at alting selvfølgelig er helt iorden, men jo tættere på vi kommer jo mere nervøs bliver jeg.

Så vær endelig velkomne til at komme med jeres positive historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Malene84

WEEEEHUUUUUU... det var jo det jeg sagde søde...!!!! -lig tillykke. Hvor er jeg bare glad på jeres vegne

KÆMPE

Anmeld

24. juli 2010

AnneBJ

Kæmpe stort tillykke, hvor er det bare dejligt for Jer

Anmeld

24. juli 2010

oo

juhuuuuuuu!!!! FANTASTISK! kæmpe tillykke!

jeg er helt sikker på den lille har det superfint derinde, og JA man er ved at gå ud af sit gode skind af rædsel for alt der kan gå galt, men tænk sådan på det: du skal se dit lille barn for første gang  det er RET stort

Anmeld

24. juli 2010

Miia90

tillykke smukke.

det er velfortjent

håber det smitter

Anmeld

24. juli 2010

Mettemus

Nej hvor fantasktisk - stort, stort tillykke! Vil krydse fingre for at din scanning er helt efter bogen (i graviditeten ønsker man sig mere end nogensinde at være gennemsnitlig!) og at du får lov at se det lille hjerte blinke, det er helt fantastisk!

KRAM og mere tillykke

Anmeld

24. juli 2010

Sofiedk

Tusind tak allesammen ... Nu er der heldigvis kun 2 hele dagen tilbage inden vi skal til scanningen og er SÅ glad for det snart er overstået. Ved ikke lige hvor meget jeg glæder mig længere, nu skal det bare overståes så jeg kan se frem til den næste måneds tid indtil nf med en god og rolig graviditet

Anmeld

24. juli 2010

Neki

Tusind gange tillykke! Hvor er det bare fantastisk det endelig lykkedes jer at få en spire i maven Jeg krydser alt hvad jeg kan for at den lille har det trygt og godt i din mave.

Knus Neki

Anmeld

24. juli 2010

Kløver

Sofiekdk skriver:

Så ville jeg bare lige melde ud at det sku endelig er lykkes for os at blive gravide. I 7. IUI var der endelig bid, meget mod alle odds. Testede først en uge over tid fordi jeg var sikker på chancerne var SÅ minimale når nu vi ligesom havde været igennem det så mange måneder i træk inden. Men næ nej. To fine streger.

Skal til scanning på tirsdag hvor jeg vil være 7+0 og er ved at gå til af nervøsitet, men det er jo nok desværre meget normalt. For fanden hvor vil det bare ikke være fair hvis den lille ikke er okay derinde. Prøver at forblive positive og tænke at alting selvfølgelig er helt iorden, men jo tættere på vi kommer jo mere nervøs bliver jeg.

Så vær endelig velkomne til at komme med jeres positive historier

Stort tillykke, med de 2 streger x mange, hvor er det dejligt for jer

Anmeld

24. juli 2010

>>Carina<<

tusind gange tillykke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.