Skal hente min lille skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

I lørdags hentede min mor Jesse, så han har været på ferie i en uge nu. Og hold da op hvor jeg savner ham. Snakkede med ham i telefonen i går og så blev det bare værrer Men det lød til at han hyggede sig gevaldigt.  I dag skal vi hente ham - vi kører om 10 min Hvor bliver det bare dejligt at have ham hjemme igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

moniquesmor

kender alt for godt savne af sit barn.. min datter er i jylland med sin far og har hun hvad sin fredag i sidste uge og kommer først hjem mandag. i torsdag fik hun lov af far til af ringe hjem og ved ikke hvem af os det græd mest puha det var hårdt...

men nu er det tæt på. og dejligt du for ham hjem idag

Anmeld

24. juli 2010

DK

Uhh Jeg får også Kirstine hjem i dag efter 14 dage!! Så lang tid har hun aldrig været væk før! Først var hun en uge hos mormor/morfar i sommerhus fordi både jeg og hendes far arbejde i uge 28 hvor SFO'en var lukket. Derefter har hun været på ferie med far i en uge.

HOLD DA OP jeg glæder mig til at få hende hjem igen. 14 dage? Det er altså bare aaalt for længe!

Anmeld

24. juli 2010

anna-jonas

Dejligt, så er han nok blevet forkælet max, og skal lige rettes lidt af................sådan i.f.t is, slik og sene aftener. Skal i på ferie??

Kan du ikke spørge Henrik, om han kan anbefale en gulvmand til at ligge vinyl på vores badeværelse??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.