Hvornår må børn få juice???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.606 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

>>Carina<<

.... og er der forskel på hvornår de må få æblejuice og appelsinjuice?? Håber nogen kan hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Anja

Vores har fået lov at smage det fra ca 1 årsalderen, men så har det været halv vand halv juice. Tror æblejuice er den mildeste.

Vi holder lidt igen med juice, da det skulle være lige så skadeligt mht sukker og syre på tænderne som sodavand. Men det er skam nemt lige at have et par brikjuice med, hvis man er på tur.

Anmeld

24. juli 2010

>>Carina<<

Anja skriver:

Vores har fået lov at smage det fra ca 1 årsalderen, men så har det været halv vand halv juice. Tror æblejuice er den mildeste.

Vi holder lidt igen med juice, da det skulle være lige så skadeligt mht sukker og syre på tænderne som sodavand. Men det er skam nemt lige at have et par brikjuice med, hvis man er på tur.

Ja det tænker jeg nemlig også men min faster (som oven i købet arbejder i skoletandplejen) sagde at Magnus da gerne måtte på æblejuice da vi var hos hende og han er kun lige ved at blive 9 mdr. Han fik lov at smage et par slurk men jeg ville ik give ham mere fordi jeg ik mente det var godt. Så nu ville jeg lige høre om I andre mener det samme.
Tak for dit svar :-)

Anmeld

24. juli 2010

Halbschön

Carina1984 skriver:

.... og er der forskel på hvornår de må få æblejuice og appelsinjuice?? Håber nogen kan hjælpe :-)

Vi har af og til presset en sød appelsin og så blandet det lidt op med vand....

Anmeld

24. juli 2010

Halbschön

Carina1984 skriver:

Vi har af og til presset en sød appelsin og så blandet det lidt op med vand....

Anmeld

24. juli 2010

mor-til-vanessa

Carina1984 skriver:

tror det kommer lidt an på en selv og hvordan man har det med sukker. min hun får gulerods juice engang imellem som jeg selv laver, nogen gange også med æble i. ( hun er 7mdr )

Anmeld

24. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er 16 mdr. og er først begyndt, at få æblejuice nu  Men som regel kun når det er rigtigt varmt ellers får hun vand, og det er lige så nemt, at have med nogen steder som juicebrikker.

Anmeld

24. juli 2010

foto på lærred

Bedst med friskpresset uden koncentrat som ikke har sukker i (andet end frugtsukker)

Anmeld

24. juli 2010

Mira0911

Her bliver juicen blandet op om med vand... Og hun har kun fået det 2 gange, kort tid efter hun blev 1 år... Det er ikke noget hun er vild med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.