Udebleven menstruation....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Anonym trådstarter

Ja, jeg skulle have haft min mens for 10 dage siden og har de sidste 3 år kunnet sige præcis hvad dato den skulle komme, så den er meget regelmæssig.

Men den er jo så ikke kommet endnu, og jeg har testet negativ 2 gange, hvilket jeg er ret glad for.

Men hvad kan få min mens til at udeblive?

- Jeg er ikke gravid, jeg er ikke undervægtig/overvægtig, jeg er ikke stresset og der er ikke noget der går mig på psykisk -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

charlottekri

nogle er mere langsomme til at danne det stof der får testene til t slå ud, så jeg vil foreslå dig at tage til lægen og få taget e blodprøve.. bare for at være sikker og så måske få svar på dine spørgsnål hvis det kunne være noget andet..

Anmeld

24. juli 2010

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

nogle er mere langsomme til at danne det stof der får testene til t slå ud, så jeg vil foreslå dig at tage til lægen og få taget e blodprøve.. bare for at være sikker og så måske få svar på dine spørgsnål hvis det kunne være noget andet..

Jamen jeg har været gravid 3 gange hvor jeg allerede testede positiv før udebleven mens..

Anmeld

24. juli 2010

charlottekri

synes ny stadigvæk at du skulle kontakte lægen... der kan jo være et eller andet galt forneden...

Anmeld

24. juli 2010

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

synes ny stadigvæk at du skulle kontakte lægen... der kan jo være et eller andet galt forneden...

Tror også jeg ringer, hvis ikke det er kommet mandag..

Anmeld

24. juli 2010

Lady Marion <3

Jeg er nu ca 60 dage overtid   Har aldrig prøvet at min mens aldrig kommer til tiden . Jeg tester heller ikke posetiv , jeg venter nu på tid hos gynækolog .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.