Størrelser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Thildesmor

Åhh det er altså bare så svært synes jeg, har en datter på 2 måneder og 20 dage ( for at være HELT præcis)  

Hun er lige hopet i størrelse 68 og nu sidder jeg og kigger på vinterjakker, har allerede købt en i størrelse 74.

Men tror i ikke også jeg skal ha en i størrelse 80?? tænker der er jo også vinter om 6 måneder også.. eller er 80 også for lidt tror i??

Anette, som synes hendes datter bare vokser og vokser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Laulund87

Det lyder lidt voldsomt at købe en i str 80 også. Husk på at de ikke bliver ved med at vokse i den fart, kurven kan godt stå lidt stille i nogle perioder

Min datter er lige hoppet i en 74 og jeg har købt en flyverdragt i str 80. Hun er 7 måneder gammel.

Anmeld

24. juli 2010

Thildesmor

Laulund87 skriver:

Det lyder lidt voldsomt at købe en i str 80 også. Husk på at de ikke bliver ved med at vokse i den fart, kurven kan godt stå lidt stille i nogle perioder

Min datter er lige hoppet i en 74 og jeg har købt en flyverdragt i str 80. Hun er 7 måneder gammel.

Ja jeg håber da også snart hun stopper igen, hun når jo slet ikke at få alt det tøj på jeg har købt til hende  Men hun er altså bare stor, str. 68 passer perfekt lige nu.

Anmeld

24. juli 2010

Laulund87

Thildesmor skriver:

Ja jeg håber da også snart hun stopper igen, hun når jo slet ikke at få alt det tøj på jeg har købt til hende  Men hun er altså bare stor, str. 68 passer perfekt lige nu.

Hehe Jamen det er jo også meget forskelligt hvor hurtigt de vokser og min datter er også lidt lille. 

Også hellere købe noget der er lidt stort i det end omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.