Cyklus der rykker sig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.127 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

o1Mutte

Ja min cyklus har været reglmæssig de sidste 4 måneder ca.

Får altid det røde på dag 38.

Men her sidst jeg fik det, kom det på 33 dagen ? 5 dage før tid ?

Det gør mig bestemt ikke noget, den må gerne blive kortere

Men troede ikke den kunne rykke sig, sådan lige pludseligt ? Og det fik mig til at tænke på en evt. biokemisk abort ? Måske ?

Men det finder jeg vel aldrig ud af.

Men tilbage til min egentlige spørgsmål Kan ens cyklus pludselig flytte sig ? Nogen der har oplevet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

o1Mutte

Ingen med et bud.. ?

Anmeld

24. juli 2010

Daisy

Det kan jo være en biokemisk, men som du selv siger er det ikke til at vide. Cyklus kan godt flytte sig. Der er mange ting der kan spille ind. F. eks. hvis man pludsligt er meget sammen med en anden kvinde ( eller flere) så kan cyklus rykke sig. ( Nonner har deres mens på samme tisdpunkt fordi de 'påvirker' hinanden ) Stress, arbejde...ja som sagt mange ting

Anmeld

24. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Cyklus kan sagtens rykke sig. Har selv oplevet det op til flere gange.

For et par måneder siden blev den 2 dage kortere, og nu holder den sig til 31 -32 dage istedet for 33-34 dage.

Anmeld

24. juli 2010

Sofia

Vil mene en cyklus godt kan rykke sig - det har min også gjort, tror ikke der er noget underligt i det, men du kan jo snakke med din læge hvis du er i tvivl - håber for dig den bliver kortere

Anmeld

24. juli 2010

Rødhætte

Tror det er helt normalt. Jeg plejer at have en cylus mellem 42-44 og så have æl på dag 30. Denne gang havde jeg allerede æl på dag 23 så regner med at min mens kommer 14 dage derefter. Synes det er meget nemmer at holde styr på cyklusen når man ved hvornår man har æl

Anmeld

24. juli 2010

o1Mutte

Tak for svarene

Jeg har altid været på p piller så det hele er jo stadig rimelig nyt
Men er nu glad for den er kortere. For har været i tvivl om jeg overhovedet har ÆL nu når min cyklus var så lang.

Anmeld

24. juli 2010

businesstigger

Ens cyklus kan sagtens ændre sig. Og det vil oftest ske hvis man er en masse kvinder sammen dagligt (der ikke er på p-piller) at cyklierne synkroniseres med hinanden.

Anmeld

24. juli 2010

o1Mutte

businesstigger skriver:

Ens cyklus kan sagtens ændre sig. Og det vil oftest ske hvis man er en masse kvinder sammen dagligt (der ikke er på p-piller) at cyklierne synkroniseres med hinanden.

Altså var startet på skole, men der var jeg kun i en uge. Mon det var nok ? For så skal jeg da derhen igen så den kan komme ned på de 28 dage

Anmeld

24. juli 2010

businesstigger

o1Mutte skriver:

Altså var startet på skole, men der var jeg kun i en uge. Mon det var nok ? For så skal jeg da derhen igen så den kan komme ned på de 28 dage

Jeg vil tro det normalt vil ske over længere perioder end en uge. Der er jo meget der kan være årsag til at ens cyklus ændre sig. Stress kan jo også påvirke det, eller hvis man har meget fokus på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.