Jeg tror sørme at den er der.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Laura.

1½ måned efter p-pille stop har jeg nu to positive gradivitets teste.

Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal gøre at mig selv. Kæresten og jeg var enige om at jeg smed pillerne på hylden, men jeg havde godt nok ikke troet at der ville gå så kort tid.

Jeg sidder nu med en masse blandede følelser... både af glæde men også bekymringer. Nok fordi det er første gang jeg/vi skal igennem det her.. men jeg er lykkelig ! Jeg har længe drømt om at stifte min egen lille familie.

Kæresten er taget til Jylland og kommer først hjem søndag. Han bliver overlykkelig når han får det at vide. Men ved ikke helt endnu hvordan jeg skal fortælle ham det, eller om jeg skal vente til at jeg har fået det bekræftet af lægen...? - hvordan fortalte I det til jeres fyre ?

Plz.. hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

4kløver

jeg gav ham prøven og sagde her far

Anmeld

24. juli 2010

Laura.

Ventede du med at fortælle ham det, til du fik det bekræftet af lægen ?

Jeg har taget endnu en test = 3 positive teste. Men jeg frygter bare at når jeg tager til lægen, at de vil sige det modsatte, og så skuffer kæresten.. men det skulle også være meget usansynligt, tror jeg... :/

Anmeld

24. juli 2010

4kløver

Jeg ville sige den er der  så tillykke herfra.

Jeg tog en hjemme test  to dage før min mens skulle komme

Anmeld

24. juli 2010

bøgelund

Tillykke tillykke!!  

Jeg blev gravid efter 14 dage. Også temmelig hurtigt. det havde vi heller ikke regnet med. Jeg fortalte det også med det samme til kæresten. Da jeg var ved lægen og få det bekræftet, sagde de at hjemmetestene idag er stort set ligeså sikre som lægernes teste. Så syntes da ikke du skal vente. Han vil elske at være en del af det fra starten..

Kan godt forstå du også er lidt overrasket. Sådan havde jeg det også. Alle bekymringerne kommer, blandet med en masse følelser. Det tror jeg er helt normalt. Ligeså snart du har "vænnet" dig til tanken om det lille liv der vokser derinde, så kan du slet ikke vente. glæden bliver større og større dag for dag..  

Held og lykke..

Anmeld

24. juli 2010

Sofia

Stort tillykke med den positive test!

Anmeld

24. juli 2010

Kb

Lægens graviditetstest fungere præcis ligesom dem du køber i butikken, ingen forskel.... Fortæl ham det da, det er jo jeres fælles projekt. 

Anmeld

24. juli 2010

Low

Jeg fortalte det til faren lige da jeg havde taget testen selv om vi ikke havde planlagt det.

Jeg synes at du skal fortælle det . Det er også vigtigt at i kan støtte hinanden

TILLYKKE med det nye lille liv  

Anmeld

24. juli 2010

AnneBJ

Stort tillykke

Jeg fortalte ikke noget, han opdagede det "selv". Jeg havde været ude at tage testen kl. ca. 5 om morgenen. Aflæste resultatet som jeg ikke helt kunne blive enig med mig selv om hvad var, og gik i seng igen. Tre timer senere kaldte han fra badeværelset: "Skaaat, hvad er det her?"

Mig: "hvad?"

Ham: "en g-test, er den positiv?"

Mig: "hvad kan du se?"

Ham: "jamen hvor mange streger skal der være?"

Mig: "hvor man kan du se?"

Ham: "to - tror jeg måske, kan jeg ikke?"

Mig: "jo, det tror jeg du kan"

Ham: "Og?"

Mig: "så er den positiv"...

Vi havde prøvet 4 mdr. og jeg havde taget maaange tests pga. uregelmæssig cyklus, så det var ret syret. Også derfor jeg bare var gået i seng igen og havde tænkt der ingenting var ..

Anmeld

24. juli 2010

Laura.

Mange tak for jeres svar.

Jeg kan heller ikke se, hvorfor de 3 teste ikke skulle være gode nok.. for selvfølgelig tror jeg på dem.

Jeg fortæller det til kæresten i dag. (pr. tfl. desværre) Er meget spændt på hvordan han vil reagere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.