Spørgsmål til Pædagogudd. Linjefag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej alle i skønne pædagoger og pædagogstuderende.

Vil meget gerne høre fra jer, hvilket linjefag i valgte, og hvorfor?

Jeg har søgt dispensation  til udd. og håber på at komme ind med start til sept. Kan se at man skal vælge et linjefags område, men kan ikke beslutte mig for, om det er SKB eller UMD som er mig.

Hvordan valgte i?

Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

AnneBJ

Hm jeg har valgt VNT... værksted natur og teknik. Valgte ud fra at det er mest mig, det er her mine interesser ligger, men samtidig her jeg virkelig kan lære noget, da jeg har svært ved at aktivere mig selv/børn/brugere i naturen. Håber at jeg gennem faget får gode ideer til udeaktiviteter

Anmeld

24. juli 2010

Lunae

Jeg har valgt skb og har netop afsluttet 3 semester! Jeg valgte skb fordi jeg synes, at børns sundhed er en vigtig opgave for samfundet, samt det at kunne få redskaber til sund leg! Endvidere har det været dejligt for mig, at få mulighed for at røre mig og lære en masse om sundhed og fysiske lege!

Til sidst vil jeg også nævne, at umd aldrig var en mulighed for mig! Jeg er slet ikke fan af at være i centrum! Jeg synes musikdelen lød utrolig interessant, men drama er slet ikke mig!

Anmeld

24. juli 2010

Svei

Jeg valgte skb men da der var for mange der blev jeg sat på VNT og det har jeg været glad for, da der ikke har været meget teori i det....og da man jo kan bruge det inden for alle områder...

Men vælg med dit hjerte og din interesse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.