spiste 25 kartofler til aftensmaden i dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

.. de var godt nok ikke så store, men MUMS hvor er nye danske kartofler da bare noget af det lækreste der findes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Dansker I Holland

Caroline86 skriver:

.. de var godt nok ikke så store, men MUMS hvor er nye danske kartofler da bare noget af det lækreste der findes

Hehe ville jeg godt nok osse have gjort hihi...

Anmeld

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hahaha du skulle have set mit fjæs da jeg læste det... Læste det som, de var godt nok store meeeen.... Hahaha

Anmeld

23. juli 2010

B&J

sad også kun med store øjne 25kartofler ind til jeg så billederne

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Alexis skriver:

Hahaha du skulle have set mit fjæs da jeg læste det... Læste det som, de var godt nok store meeeen.... Hahaha

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

B&J skriver:

sad også kun med store øjne 25kartofler ind til jeg så billederne

hihi.. og det er faktisk ikke den mindste jeg holder i hånden!

Men de var RIGTIG gode... fik dog også lidt kød, nogle grillede grøntsager og en gang salat

Anmeld

23. juli 2010

B&J

Caroline86 skriver:

hihi.. og det er faktisk ikke den mindste jeg holder i hånden!

Men de var RIGTIG gode... fik dog også lidt kød, nogle grillede grøntsager og en gang salat

ja de nye kartofer er mums hiihihih det har været noget af et pille skrubbe arbejde..

Anmeld

23. juli 2010

Alberts/

hihi mums. sidder bare lige med et billede af dig som sidder og tager fine billeder af din mad, i´mens de andre spiser(;

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

B&J skriver:

ja de nye kartofer er mums hiihihih det har været noget af et pille skrubbe arbejde..

Vi har sådan en "fancy" gammel kartoffelskrubbe maskine sag...

ikke ligesom de elektriske man kan købe i dag, for de ødelægger kartoflerne, men virker på samme måde som groft salt, vand, spand og kosteskaft Så rører man rundt og VUPTI, nyordnede kartofler...

måååms!

Vildt ærgeligt man ikke kan få den gamle slags mere, for den synger lidt på sidste vers

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Splejs skriver:

hihi mums. sidder bare lige med et billede af dig som sidder og tager fine billeder af din mad, i´mens de andre spiser(;

min far kiggede på mig med løftede øjenbryn og sagde: "tager du billeder af maden?" mig: "ja, tøserne inde på forummet skal da vide at jeg har ÆDT 25 kartofler" far: "tja.. det kan jeg selvfølgelig godt se" og så gnaskede han videre haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.