Givskud dyrepark - varme sutteflaske - hjælp:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Valle81

Nogen der veed om der er mikroovne ved puslefaciliteterne tila t få varmet en sutteflaske:0)

Help me:0)

Vi skal nemlig afsted i morgen, kan intet finde om det på hjemmesiden:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

aner ikk om de har men en termo kande med varmt vand kan være en løsning.. det gjorde vi med vores datter og kølede det ned ved at lade den kolde vand sive ned over flasken til vandet har den rette temp..

Anmeld

23. juli 2010

Valle81

KatjaRenee skriver:

aner ikk om de har men en termo kande med varmt vand kan være en løsning.. det gjorde vi med vores datter og kølede det ned ved at lade den kolde vand sive ned over flasken til vandet har den rette temp..

He He, jeg har ingen termokande - så vi er lidt lost på det punkt, og tror heller ikke det kan holde sig varmt hele dagen.

Vi tager koldt vand med i flasker, og så har de sikkert kaffeautomater eller noget hvor vi kan få kogt vand og så blande blande:0)

Anmeld

23. juli 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Nogen der veed om der er mikroovne ved puslefaciliteterne tila t få varmet en sutteflaske:0)

Help me:0)

Vi skal nemlig afsted i morgen, kan intet finde om det på hjemmesiden:0)

Hej søde

Vi var der sidste år, men ikke som forældre, så kan desværre ikke hjælpe dig

Meen tænkte... kan du ikke købe MME på brikker og tage med??? - de må drikkes sådan i stue temperatur. Så kan du evt ligge dem under dynen i barnevognen eller i tasken

Knus

Anmeld

23. juli 2010

Valle81

Rollo skriver:

Hej søde

Vi var der sidste år, men ikke som forældre, så kan desværre ikke hjælpe dig

Meen tænkte... kan du ikke købe MME på brikker og tage med??? - de må drikkes sådan i stue temperatur. Så kan du evt ligge dem under dynen i barnevognen eller i tasken

Knus

Jo det er også en løsning - men han får ikke nan eller det andet han får hipp og det fåes ikke i brikker og hvad hvis han ikke kan lide det - så er jeg på den:0)

Mon ikke vi helt sikkert finder en løsning - men ville være super hvis en sagde - jo der er microovne på toiletterne:0)

Anmeld

23. juli 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Jo det er også en løsning - men han får ikke nan eller det andet han får hipp og det fåes ikke i brikker og hvad hvis han ikke kan lide det - så er jeg på den:0)

Mon ikke vi helt sikkert finder en løsning - men ville være super hvis en sagde - jo der er microovne på toiletterne:0)

Nåh... Ja det kan jeg godt se.. Er sikker på I finder en løsning derovre... der må næsten være en micro eller de kan koge vand for jer, der er jo "mad butikker" der

Liva får bryst men også nan om aftenen inden sengetid og jeg har købt allomin engang til en tur og det drak hun uden problemer

Rigtig god tur i morgen - Hils løverne

Anmeld

23. juli 2010

Valle81

Rollo skriver:

Nåh... Ja det kan jeg godt se.. Er sikker på I finder en løsning derovre... der må næsten være en micro eller de kan koge vand for jer, der er jo "mad butikker" der

Liva får bryst men også nan om aftenen inden sengetid og jeg har købt allomin engang til en tur og det drak hun uden problemer

Rigtig god tur i morgen - Hils løverne

Tusinda tak:0)

Åhh ja, Bryst - på sådan en dag ville det være fantastisk at amme - men sådan blev det ikke for Anton og Jeg:0)

Jeg hilser løverne og glæder mig til at komme hjem og fortælle og vise billeder:0)

Anmeld

23. juli 2010

Sara.

Jeg hører lige Christian om han har lagt mærke til noget da han var der i onsdags med vores pige på 2½

Jeg var hjemme med Nor så ved det ikke....

Anmeld

23. juli 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Jeg hører lige Christian om han har lagt mærke til noget da han var der i onsdags med vores pige på 2½

Jeg var hjemme med Nor så ved det ikke....

Du er en engel:0)

Anmeld

23. juli 2010

Sara.

Valle81 skriver:

Du er en engel:0)

Øv bøv.... han er en mand Han lagde ikke mærke til om der var steder man kunne varme sutteflaskerne.....

Men han sagde der var mange puslepladser.....

Men har de fleste store forlystelses parker ikke det? hmmm...

Men tænker godt nok også selv meget over det... især efter han også får Johannesbk. i mælken........

Tror jeg ville ta flasker med kogt vand i og så satse.... og hvis ikk må man ku få noget kogt vand og så hele noget af det kolde vand ud....

Håber du finder ud af det Og rigtig god tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.