JUBII

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2008

pusling30

Min søn på 11 md tog lørdag aften sit første skridt uden at holde fast!!
Han rejste sig op og slap med hænderne og gik et skridt!!(L)
Det er så stort og jeg er bare så glad.. Han er født væksthæmmet, (meget lille 1800 gr og 40 cm og født til tiden) min sp sagde at han nok kom til at halte lidt efter med den motoriske udvikling, men hendes ord er gjort til skamme... Heldigvis.

Knus en meget glad mor:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

MorCamilla

hvor er det dejligt at ham allerede nu har taget sine første skridt, i betragtning af hans lave fødselsvægt.. Tillykke med det..:D

Anmeld

30. juni 2008

Anja

Pusling30 skriver:

Det er så stort og jeg er bare så glad.. Han er født væksthæmmet, (meget lille 1800 gr og 40 cm og født til tiden) min sp sagde at han nok kom til at halte lidt efter med den motoriske udvikling, men hendes ord er gjort til skamme... Heldigvis.

Tillykke med sønnikes skridt :)

Må man være nysgerrig og spørge, hvor stor han er nu så ? Har han indhentet det eller vil han altid være væksthæmmet ?

Anmeld

30. juni 2008

pusling30

Anja skriver:

Pusling30 skriver:

Tillykke med sønnikes skridt :)

Må man være nysgerrig og spørge, hvor stor han er nu så ? Har han indhentet det eller vil han altid være væksthæmmet ?

Han er nu 11 md 74 cm lang og vejer godt 10,5 kg, så han er med nu! knus

Anmeld

30. juni 2008

Honningblomst

Dejligt, tillykke med det...og så er det vel egentlig helt som de fleste at gå på den alder. Min den ældste var også de der 11-12 mdr.
Knus..

Anmeld

30. juni 2008

Pia.

Tillykke med den dygtige dreng, det er så skønt når der sker noget nyt i deres liv og man kan mærke på dem hvor stolte både de og vi er når de går de første små skridt...

knus Pia

Anmeld

30. juni 2008

pusling30

Tak for alle jeres dejlige bekræftigene ord...:P.. Han er normal vægtig idag og er en skøn dreng med drøn på.. Han sidder ikke stille men kravler rundt efter mig hele dagen!! Han rejser sig op ad alt og vil bare frem i verden.. (L) Jeg er bare så stolt af ham:D.

(H) Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.