Gider ikke være gravid mere...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

K&S

Jeg har ikke nogen speciel intention med at skrive dette indlæg, men har bare brug for at komme af med mine tanker, for er såååå træt af at være gravid...!

Jeg sover enormt dårligt, jeg har det varmt HELE tiden, har ingen tålmodighed, er træt 24/7 og så generer lillemanden bækkenet med hans lille hoved i tide og utide (det gør SÅ nas) og jeg begynder at have kvalme IGEN - hvad sker der lige for det....!

Jeg gider ikke være gravid mere, jeg vil bare gerne have vores lille basse i armene - og alligevel begynder nervøsiteten og den nervepirrende fornemmelse for fødslen og det at blive mor at dukke op - det er jo fuldstændig uvirkeligt, at der max. er lidt under 6 uger til han er i vores arme, men alligevel glæder jeg mig helt ubeskriveligt...!

fra en lettere frustreret Katja (36+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

BinaMor

ih jeg har det præcis som dig. jeg kan nogle gange blive i helt dårligt humør jeg er 35+0 og viiiil ikke mere

Anmeld

23. juli 2010

Daisy

Uhh her står den på den store tudetur hver dag Jeg har svær bækkenløsning og går med krykker. Mine føder har fået blå mærker fordi de er så hævede . Nu har jeg så fået menssmerte og vilde plukveer....så måske er fødslen tæt på.....men er helt vildt træt og varm hele tiden. Jeg er 36+6 i dag...

Anmeld

23. juli 2010

Kb

K&S skriver:

Jeg har ikke nogen speciel intention med at skrive dette indlæg, men har bare brug for at komme af med mine tanker, for er såååå træt af at være gravid...!

Jeg sover enormt dårligt, jeg har det varmt HELE tiden, har ingen tålmodighed, er træt 24/7 og så generer lillemanden bækkenet med hans lille hoved i tide og utide (det gør SÅ nas) og jeg begynder at have kvalme IGEN - hvad sker der lige for det....!

Jeg gider ikke være gravid mere, jeg vil bare gerne have vores lille basse i armene - og alligevel begynder nervøsiteten og den nervepirrende fornemmelse for fødslen og det at blive mor at dukke op - det er jo fuldstændig uvirkeligt, at der max. er lidt under 6 uger til han er i vores arme, men alligevel glæder jeg mig helt ubeskriveligt...!

fra en lettere frustreret Katja (36+3)

Ja man kan blive noget så forfærdelig træt af at være gravid - utroligt nok, når man tænker på hvor vild man var efter at blive det 9 mdr tidligere 

Nå men kan kun siger at det altså er helt almindeligt og vel i virkeligheden en hel naturlig del af det at være gravid. Man skal jo i sidste ende hellere ville have barnet ud og tage sig af det, end ønske at det bare blev hvor det var.... Hvad angår at sove dårligt om natten når man er højgravid, betragt det som en tilvænning til den søvn du vil få de næste mange måneder (håber ikke det bliver år )  når baby kommer... 

Tja det var vel egentlig ikke rigtig nogen trøst - mere en tilkendegivelse af at jeg ved hvad du mener 

Anmeld

23. juli 2010

tinasmor

Hvis du ikke vil være gravid mere. vil du så ikke sende lidt af dit graviditets støv denne vej

Anmeld

23. juli 2010

K&S

gabriellasmor skriver:

ih jeg har det præcis som dig. jeg kan nogle gange blive i helt dårligt humør jeg er 35+0 og viiiil ikke mere

Ih, jeg kan så godt følge dig - det går helt sikkert ud over humøret en gang i mellem  men der er heldigvis ikke langt endnu...!

Anmeld

23. juli 2010

K&S

Daisy skriver:

Uhh her står den på den store tudetur hver dag Jeg har svær bækkenløsning og går med krykker. Mine føder har fået blå mærker fordi de er så hævede . Nu har jeg så fået menssmerte og vilde plukveer....så måske er fødslen tæt på.....men er helt vildt træt og varm hele tiden. Jeg er 36+6 i dag...

Ej, det lyder slet ikke rart, jeg har jo slet ingen af de gener, så nu føler jeg mig "heldig"...! Og tænker at jeg slet ikke burde brokke mig, når du har det så slemt...!

for dig og din forhåbentlige snarlige fødsel...!

Anmeld

23. juli 2010

K&S

Kb skriver:

Ja man kan blive noget så forfærdelig træt af at være gravid - utroligt nok, når man tænker på hvor vild man var efter at blive det 9 mdr tidligere 

Nå men kan kun siger at det altså er helt almindeligt og vel i virkeligheden en hel naturlig del af det at være gravid. Man skal jo i sidste ende hellere ville have barnet ud og tage sig af det, end ønske at det bare blev hvor det var.... Hvad angår at sove dårligt om natten når man er højgravid, betragt det som en tilvænning til den søvn du vil få de næste mange måneder (håber ikke det bliver år )   når baby kommer... 

Tja det var vel egentlig ikke rigtig nogen trøst - mere en tilkendegivelse af at jeg ved hvad du mener 

Tusind tak for dit svar

Hihi, ja søvnen bliver nok ikke bedre med et spædbarn i hjemmet, men jeg hader at sove på siderne og det er det eneste, jeg kan nu og det irriterer mig helt vildt...!

Jeg er også godt klar over, at det er helt normalt, men jeg synes bare det går ud over humøret nu - det er slet ikke sjovt mere...! Jeg synes heller ikke længere at bevægelserne i maven er rare, de gør ondt uanset hvordan han bevæger sig rundt derinde øv øv øv - men ville jo på den anden side heller ikke undvære alle livstegnene fra lillemanden - det er meget blandede følelser, jeg har i denne tid...!

Katja

Anmeld

23. juli 2010

K&S

tinasmor skriver:

Hvis du ikke vil være gravid mere. vil du så ikke sende lidt af dit graviditets støv denne vej

Hej hej

Jeg sender alt det graviditetsstøv, jeg ikke længere selv har brug for, afsted til dig sammen med en masse  

Anmeld

23. juli 2010

Willa's mor

Det er tidligt at i ikke gider mer. Jeg er i 37+0 og holder da humøret oppe... (Med de enkelte tudedage.. ) Men det kommer nok os an på hvordan man har det, Jeg har ik så mange gener, selv om det er 4 gang.

Jeg får akupunktur mod capeltunnel-syndrom, (blev sat igang ved sidste graviditet pga af dette... AV AV) Det hjælper vildt godt, Det hjælper os mod væske i kroppen, kvalme og meget mer..

Måske ville det lette lidt for jer der er besværet..

Held og lykke med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.