Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis skriver: Det er godt at lille Laura får noget vaske ægte kunstner musik ind under huden
Det er godt at lille Laura får noget vaske ægte kunstner musik ind under huden
hun har jo svømmet rundt til klassisk blandet med MJ, Elvis og The Beatles hele graviditeten
Hun bliver for GROFT "straffet" for at mor her er musik freak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: hun har jo svømmet rundt til klassisk blandet med MJ, Elvis og The Beatles hele graviditeten Hun bliver for GROFT "straffet" for at mor her er musik freak
Straffet??? Det kan man da ik blive straffet for, kun begavet med
Jeg er også musiknørd
Alexis skriver: You raise me up - Josh Groban Den mest fantastiske sang
You raise me up - Josh Groban
Den mest fantastiske sang
Jeg tror det bliver den, nu har jeg lyttet til den flere gange, og den passer perfekt
Tak
Tutter skriver: Hey.. Er der nogle af jer, der kan foreslå en sang, som viser/fortæller hvor meget man holder af en veninde, som en tak for, at hun har været der for én, når det har været allersværrest? Knus og god weekend til jer alle
Hey..
Er der nogle af jer, der kan foreslå en sang, som viser/fortæller hvor meget man holder af en veninde, som en tak for, at hun har været der for én, når det har været allersværrest?
Knus og god weekend til jer alle
Min første tanke er "Thank you for being a friend" af Andrew Gold. For titlen siger jo alt.
Synes bare jeg har hørt den med andre end ham, hvor den lød bedre...
Tutter skriver: Jeg tror det bliver den, nu har jeg lyttet til den flere gange, og den passer perfekt Tak
Nææææhhh hvor skønt, og jeg som troede du ikke kunne lide den
quity skriver: Min første tanke er "Thank you for being a friend" af Andrew Gold. For titlen siger jo alt. Synes bare jeg har hørt den med andre end ham, hvor den lød bedre...
Den er også god
Men har valgt Josh Groban, You raise me up
Alexis skriver: Nææææhhh hvor skønt, og jeg som troede du ikke kunne lide den
Elsker den :-)
Og den passede ind som den manglende puslespils brik
Carina1984 skriver: Min steddatter havde lagt en på youtube til hendes veninde. Meget sød men nok for barnlig i vores alder. Men du ka da lige høre den bare for hyggens skyld :-) bare søg på Frederikke mit alt, på youtube :-)
Min steddatter havde lagt en på youtube til hendes veninde. Meget sød men nok for barnlig i vores alder. Men du ka da lige høre den bare for hyggens skyld :-) bare søg på Frederikke mit alt, på youtube :-)
Haha hvor sødt
Tutter skriver: Elsker den :-) Og den passede ind som den manglende puslespils brik
Fedt
Hun bliver sikkert glad, så sød en veninde du er sådan at tænke og værdsætte hende.
Knus.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128