Hej med jer alle
Tak fordi I så positive herinde. Det er virkelig rart at skrive her. Jeg har så mange spørgsmål - men det løber rundt i hovedet på mig.
Jeg har skrevet et par indlæg; bumbostolen, rytme, god nat og sov godt metoden osv. Jeg oplever, at man skriver pænt til hinanden - og tak for det.
Jeg har en pige på næsten 2½ mrd., og en søn på 9 år med ADHD. Jeg er gift og er 33 år. Jeg fik en fødselsdepression med sønnen, og mon ikke også, at jeg sørme fik en reaktion med lillepigen også.... øv. Det er VILDT hårdt det her!
Jeg spørger også meget indtil babyer på 3-4 mrd., og grunden til det, er fordi jeg hænger mig meget i den alder. Jeg håber, at det bliver nemmere og sjovere med baby til den tid. Jeg har læst, set og hørt andre mødre fortælle, at deres babyer griner i den alder, pludre meget, og kan være meget mere taknemlig over selv de mindst ting som at kigge på mor, der laver mad.
Lige nu skal jeg have flasken til at passe med hendes søvn - det gør den ikke. Hun vil ikke tage den, har fået MME fra starten.Vi har en slags rytme herhjemme, hvilket er nødvendigt pga. sønnen med ADHD. Og lillepigen tilpasser sig fint. Hendes behov bliver naturligvis tilgodeset - det er umuligt andet.
Hvis I vil dele lidt guld korn om tiden med en 3-4 mrd., gammel baby, hverdagen, jeres morgen - hvornår starter den, er det okay? Er I også trættet? Bliver det her nogen sinde bedre?
Tak for alle jeres svar. Jeg ser frem til lys forude om et par uger...
Anmeld