rigtig træls læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Anonym trådstarter

jeg var til læge igår, mit sidste lægebesøg.

det var så ikke min egen læge da hun var på ferie, så var inde ved en som er ny der nede, vi sidder og snakker, og han kommer lidt ind på faren til barnet(som jeg ikke er sammen med) siger til ham at jeg ikke har lyst til at snakke om ham, da jeg ikke har tillig til am den nye læge, så spørger han om min eks har været voldig ved mig, svare bare kort ja, og siger jeg ikke gider snakke om det, så siger han at enden snakker jeg med ham om det ellers skal jeg til psykolog, blev helt paf, og siger at jeg snakker om det med min egen læge.

nå men han går vider i dagens tekst.

og han begynder og snakke om blærerbetændelse,og hvis jeg har det skal jeg have KS osv. men syns det lyder meget underligt. for det første har jeg ikke blærer betændelse(har lige fået det tjekket) for det andet har jeg aldrig hørt om man skal have KS hvis man har blærer betændelse.

så men så skal jeg hen og blive mærket og lyttet på msven, og han røre bare hurtigt. og siger de andre har skrevet at den bette står med hovedet ned af så det skriver han osse bare for han kan ikek finde ud af det der med at mærke,
(tænker bare hmm)

og så siger han satme at det er utrologt at jeg ingen stræk mærker har, da han syns jeg er meget stor

men har taget 7 kilo på i alt, og vejer så nu 62 kg og er 165 høj og syns ikke selv jeg er herre stor, men fik bare det ene efter det andet slag i hovedet,

sorry alt mit brok, ville bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

AnnePedersen

hvad f..... var det for en klap hat....... han går da lige ind på områder som slet ikke kommer ham ved.

synes du skal glemme hans dumme kommentar og glæde dig til når din egen læge kommer tilbage..

jeg tog 7 kg. på i alt i min gravi og strækmærkerne kom først et par uger før jeg fødte... det er så forskellige fra person til erson og det burde han da vide

Anmeld

23. juli 2010

Anonym trådstarter

AnnePedersen skriver:

hvad f..... var det for en klap hat....... han går da lige ind på områder som slet ikke kommer ham ved.

synes du skal glemme hans dumme kommentar og glæde dig til når din egen læge kommer tilbage..

jeg tog 7 kg. på i alt i min gravi og strækmærkerne kom først et par uger før jeg fødte... det er så forskellige fra person til erson og det burde han da vide

det var mit sidste lægebesøg, så skal jeg kun til JM.
men syns han var rigtig vemmelig,

har 6 uger tilbage af min gravidtet. så tager nok lidt mere på, men gør ikke mig noget

Anmeld

23. juli 2010

Lotus86

Tsk... Sikke en skodlæge... Glem du alt om ham, sådan en sur nar, han har sikkert ikke fået sex længe...

Anmeld

23. juli 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Tsk... Sikke en skodlæge... Glem du alt om ham, sådan en sur nar, han har sikkert ikke fået sex længe...

hah nej har han sikkert ikke,

blev så gal, var ved at blive rigtig "umoden" mange gange og havde bare lyst til at gå og smække døren, eller give ham en ritgig skideballe

Anmeld

23. juli 2010

Maria-s

Jee synes faktisk du skal fortælle om denne episode til enten din egen læge eller bare ringe ned til respetionisten og fortælle at du sådan, sådan og sådan og at du ikke synes han yded en ordentlig behandling. Det er da rigtig synd hvis en anden får ham som fast læge, hvis han ikke ved hvordan han skal mærke på en gravid mave!!

Anmeld

23. juli 2010

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Jee synes faktisk du skal fortælle om denne episode til enten din egen læge eller bare ringe ned til respetionisten og fortælle at du sådan, sådan og sådan og at du ikke synes han yded en ordentlig behandling. Det er da rigtig synd hvis en anden får ham som fast læge, hvis han ikke ved hvordan han skal mærke på en gravid mave!!

to af mine søstre har også været nede ved ham, og fik også en utrolig dårlig behandling, men han stopper heldigvis om 2 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.