jeg var til læge igår, mit sidste lægebesøg.
det var så ikke min egen læge da hun var på ferie, så var inde ved en som er ny der nede, vi sidder og snakker, og han kommer lidt ind på faren til barnet(som jeg ikke er sammen med) siger til ham at jeg ikke har lyst til at snakke om ham, da jeg ikke har tillig til am den nye læge, så spørger han om min eks har været voldig ved mig, svare bare kort ja, og siger jeg ikke gider snakke om det, så siger han at enden snakker jeg med ham om det ellers skal jeg til psykolog, blev helt paf, og siger at jeg snakker om det med min egen læge.
nå men han går vider i dagens tekst.
og han begynder og snakke om blærerbetændelse,og hvis jeg har det skal jeg have KS osv. men syns det lyder meget underligt. for det første har jeg ikke blærer betændelse(har lige fået det tjekket) for det andet har jeg aldrig hørt om man skal have KS hvis man har blærer betændelse.
så men så skal jeg hen og blive mærket og lyttet på msven, og han røre bare hurtigt. og siger de andre har skrevet at den bette står med hovedet ned af så det skriver han osse bare for han kan ikek finde ud af det der med at mærke,
(tænker bare hmm)
og så siger han satme at det er utrologt at jeg ingen stræk mærker har, da han syns jeg er meget stor
men har taget 7 kilo på i alt, og vejer så nu 62 kg og er 165 høj og syns ikke selv jeg er herre stor, men fik bare det ene efter det andet slag i hovedet,
sorry alt mit brok, ville bare lige ud med det
Anmeld