Ålborg med en knap toårig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Stumpen

Hvad er der at lave i Ålborg med en knap to-årig udover zoo??
Qnus Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

Mette+Mathias

Der er Jumboland!!

Det ligger på Karlskogavej i Aalborg, - men tjek det ud på www.jumboland.dk

Du kan også tage en tur til Egholm, - der er en lille legeplads derovre,- men det mest spændende er nok sejlturen med færgen!!

Der er også Tivoli, hvor der er flere ting til de små. Et turarmbånd til en på 2 koster 50 kr, og mor og far må gerne tage med og passe på (det koster ikke noget).

Derudover ved jeg ikke om der er mere for de helt helt små, - udover legepladser selvfølgelig.

:o)

Anmeld

30. juni 2008

rlyn

Tre gode forslag fra Mette, men især Jumboland er et stort hit. Det er virkelig et besøg værd.
Der er jo også ZOO, som også er et besøg værd.

Hvornår ankommer I?

Knus
Rikke (H)

Anmeld

30. juni 2008

Heidimed lea

der er også capella play i ålborg storcenter. jeg synes det er rigtig velegnet til de små, og på fod med jumboland.
Heidi

Anmeld

30. juni 2008

Plysbjørnen

Tivoli, ved ikke om det er det de andre kalder Jumboland..

Anmeld

30. juni 2008

Loggidut

tivoli er mega fint, men jumboland er meget bedre...det er slet ikke det samme trold! men det kan man jo ikke vide hvis man ikke har set/prøvet/ været i aalborg, eller på stederne...lol

jumboland er et tumlested, med rutchebaner, kugler og masser af muligheder for børn til at boltre sig...tivoli, ja det er jo tivoli!;)
;)

måske skulle juli arrangere en tur til jumboland når ungerne bliver lidt størrere?

Anmeld

30. juni 2008

Stumpen

Rikke Lyngholm skriver:

Tre gode forslag fra Mette, men især Jumboland er et stort hit. Det er virkelig et besøg værd.
Der er jo også ZOO, som også er et besøg værd.

Hvornår ankommer I?

Knus
Rikke (H)

det gør vi først i august -uge 32..
(H)

Anmeld

30. juni 2008

Pia

Skansebadet er også skønt..

Og så kan i jo tage Bussen el bil til fårupsommerland.
Der kan man også have en suveræn hygge dag..

Ja og så jumboland og zoo som de andre også skriver.
Og lige uden for aalborg ligger der noget der en by der hedder Nibe.. De har sådan noget der hedder vildtfarm nord.. der er div dyr og rigtig hyggelig sted og holde en familie dag også..

God tur.

Kh Pia.

Anmeld

30. juni 2008

linemus

Loggidut skriver:

tivoli er mega fint, men jumboland er meget bedre...det er slet ikke det samme trold! men det kan man jo ikke vide hvis man ikke har set/prøvet/ været i aalborg, eller på stederne...lol

jumboland er et tumlested, med rutchebaner, kugler og masser af muligheder for børn til at boltre sig...tivoli, ja det er jo tivoli!;)
;)

måske skulle juli arrangere en tur til jumboland når ungerne bliver lidt størrere?

Med eller uden børn? ;)

Anmeld

1. juli 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

;)

hallo søster lystig jeg har faktisk familie i Aalborg, har bare aldrig lige hørt om jumboland... og har nok ikke været i tivoli siden jeg var 5 tror jeg... Så jeg er vist nok lovlig undskyldt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.