Mens. kun 3 uger efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Risen

Det er vist hvad jeg har fået?! .. Andre der har oplevet det? Ammer på fuldtid .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Joan ( Smallie )

Jeg blødte i 3 uger med den første og så gik der lige 14 dage og så kom mens

Men den bette blædte jeg i næsten 4 uger gik en uge fri og så kom mens og jeg har fuld ammet begge unger så ja det kan godt passe desværre

Anmeld

23. juli 2010

Risen

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg blødte i 3 uger med den første og så gik der lige 14 dage og så kom mens

Men den bette blædte jeg i næsten 4 uger gik en uge fri og så kom mens og jeg har fuld ammet begge unger så ja det kan godt passe desværre

Det er da helt vildt sys jeg? .. Øv havde sådan håbet på der gik lidt længere tid før jeg skulle have mens igen.. Men må vel bare være glad for de 9 måneder uden.. 

Anmeld

23. juli 2010

Joan ( Smallie )

Risen skriver:

Det er da helt vildt sys jeg? .. Øv havde sådan håbet på der gik lidt længere tid før jeg skulle have mens igen.. Men må vel bare være glad for de 9 måneder uden.. 

Ja det kunne være rart om det blev væk noget længere for mine unger har ikke ville ligge til den dag det kom så det var en være gang skrig den dag.

Min søster fik barn på samme tid som mig og hun fuld ammet også og der gik 7 måneder inden hun fik. Shit jeg følte mig snydt.

Anmeld

23. juli 2010

Low

Jeg er næsten lige stoppet med at bløde men jeg går dog stadig med bind for en sikkerhedskyld.. jeg har ikke fået mens. endnu

Anmeld

23. juli 2010

Tanni

Jeg troede også at jeg havde fået mens. 3-4 uger efter fødslen, for jeg begyndte pludselig at bløde rigtig meget... men der er ikke kommet noget siden, så det kan ikke have været det... jeg har en datter på 4 mdr. og ammer

Anmeld

23. juli 2010

<3

Jeg fik mens efter to mdr. Og har en veninde der også fik mens i den første måned. hun blev endda gravid

Anmeld

24. juli 2010

Eliza/lykke

Jeg fik en kraftig blødning ca. 5 uger efter. Den tog 2 dage. Derefter fik jeg rigtig mens ca. 2 mrd. efter kejsersnittet. Det var sparsomt med blod.

Kroppen renser sig selv, også 3 uger efter :-)

Anmeld

24. juli 2010

XXSS

Risen skriver:

Det er vist hvad jeg har fået?! .. Andre der har oplevet det? Ammer på fuldtid .. 

Ja min kom også inden for den første måned  øv

Anmeld

24. juli 2010

Tina2

Det var da vildt og TRÆLS at få det så tidligt!!!!!

Begge gange har jeg fået mens ca 14 dage efter jeg er stoppet med at amme. Dvs da min datter var 4 mdr og da min søn var 9 mdr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.