Åhh ha! De ting hun siger.... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

JustAnotherName

Bianca er på mini-ferie hos mormor, da der lyder et inderligt suk efterfulgt af "åh mormor, jeg tænker på vingummi" 

Vi kører i bil på vej hjem fra vuggestue, og snakker om trafikken, og at busser også kan hedde rutebiler. Det udtaltes så for Bianca : Prut-biler 

Vi sidder om bordet og spiser aftensmad, da vi kommer til at snakke om navnene på de forskellige legemsdele. Mor peger på sig selv og spørger hvad de forskellige ting hedder, og Bianca svarer : øjne, ører, mund, arm, albue.... Mor peger midtpå kroppen, og Bianca svarer : "Mors tykke mave" 

Bianca synger sangen "Sur, sur, sur, lille bi omkring"
Det lyder sådanne : "Sur, sur, sur, lille-bitte dreng" 

Bianca er rendt udenfor og lege i haven uden at tage sko på.
Hun kører rundt på scooter, da far opdager, at hun har bare tæer.
Far siger til hende, at hun er en værre bandit...
"Nej, jeg er ikke nogen gugadit", var Bianca's respons, inden hun drønede videre på scooteren... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh du godeste hvor er hun skøn

Anmeld

23. juli 2010

JustAnotherName

Del endelig Jeres børns sjove udmeldinger, hvis I lige har nogle 

Anmeld

23. juli 2010

JustAnotherName

Rosa skriver:

Åh du godeste hvor er hun skøn

Tak 

Anmeld

24. juli 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Bianca er på mini-ferie hos mormor, da der lyder et inderligt suk efterfulgt af "åh mormor, jeg tænker på vingummi" 

Vi kører i bil på vej hjem fra vuggestue, og snakker om trafikken, og at busser også kan hedde rutebiler. Det udtaltes så for Bianca : Prut-biler 

Vi sidder om bordet og spiser aftensmad, da vi kommer til at snakke om navnene på de forskellige legemsdele. Mor peger på sig selv og spørger hvad de forskellige ting hedder, og Bianca svarer : øjne, ører, mund, arm, albue.... Mor peger midtpå kroppen, og Bianca svarer : "Mors tykke mave" 

"Nej, jeg er ikke nogen gugadit", var Bianca's respons, inden hun drønede videre på scooteren... 

nurhhh hvor sødt 

Anmeld

24. juli 2010

msax

Jeg er helt vild med "mors tykke mave"... måske er Mille lige så lærenem og siger det samme når hun engang begynder at snakke lidt mere. For jeg kan vist ikke benægte at have sagt noget ligende mere end et par gange om min mave...

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

Hvor er hun bare dejlig altså!!! Men du har altså også bare de skønneste unger!!!

Anmeld

25. juli 2010

JustAnotherName

Hun har bare fået en rigtig sjov alder, hvor hun er meget opfindsom og siger nogle sjove ting.

Der sker meget med hende for tiden, mentalt. Hun er begyndt at kunne sætte ord på, og udtrykke, mange forskellige følelser.

Vi har jo været hjemme og haft ferie i denne uge.
Pludselig sagde hun "Faaar, jeg savner Rasmus (hendes goé ven henne i vuggeren) - det er ikke så rart!"

Senere samme dag under aftensmaden, fik Celina noget galt i halsen. Bianca var der straks, og sagde "Er du okay Celina? Jeg passer på dig, altid!" 

Igår, da jeg fejrede fødselsdag og havde huset fuld af gæster, råbte hun pludselig nede fra bordenden "FAR, MOR..." Vi svarede hende, og spurgte hvad der var, " Jeg elsker dig mor, og jeg elsker dig far" sagde hun så. Og gæsterne blev helt åårrhhw-agtige (og mor og far rørte og stolte, selvfølgelig)

Hun er bare dejlig!   .... Og tak fordi I også syntes om hende.

Anmeld

25. juli 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Nu havde jeg jo æren at møde Bianca her forleden.

Hun er bare en skøn pige.

Sikke sød hun er med alt det hun siger.

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Hun har bare fået en rigtig sjov alder, hvor hun er meget opfindsom og siger nogle sjove ting.

Der sker meget med hende for tiden, mentalt. Hun er begyndt at kunne sætte ord på, og udtrykke, mange forskellige følelser.

Vi har jo været hjemme og haft ferie i denne uge.
Pludselig sagde hun "Faaar, jeg savner Rasmus (hendes goé ven henne i vuggeren) - det er ikke så rart!"

Senere samme dag under aftensmaden, fik Celina noget galt i halsen. Bianca var der straks, og sagde "Er du okay Celina? Jeg passer på dig, altid!" 

Igår, da jeg fejrede fødselsdag og havde huset fuld af gæster, råbte hun pludselig nede fra bordenden "FAR, MOR..." Vi svarede hende, og spurgte hvad der var, " Jeg elsker dig mor, og jeg elsker dig far" sagde hun så. Og gæsterne blev helt åårrhhw-agtige (og mor og far rørte og stolte, selvfølgelig)

Hun er bare dejlig!   .... Og tak fordi I også syntes om hende.

Hvor er hun bare kærlig og betænksom. Hun elsker jer, passer på celina og savner legekammeraten... Hvor er det sødt! Og jeg tror ikke hun har det fra fremmede

Dejligt du vil dele, jeg fik lige et smil på læben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.