Med tvillinger - abort af den ene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.552 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

stine_olesen

Hej Piger.

Mig og svigerinden har prøvet at planlægge graviditet samtidig grin fjollet vi ved det, men hune r nu blevet gravid jeg er stadig ikke øv øv. I sidste uge havde hun så en spontan abort med en lille hinde til fosteret der var ikke noget i og hun blødte i 1½ døgn. Hun skulle så til læge i dag for at få det tjekket op, i mellemtiden har hendes mave stadig vokset og haft kvalme og brystspændinger og alle symptomerne på stadig at være gravid. Hendes læge mener hun stadig kan være gravid, at hun kan have ventet tvillinger men hun har aboteret den ene. Så tænkte jeg om der er nogen af jer der har prøvet noget lignende, at vide man har tabt noget men der så bare er et andet der er blevet til noget??? Hun skal til scanning næste uge for at være sikker på om der er en baby på vej elelr ej.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

FruHolm <3

hey

da min storebror og hans kæreste fik deres datter, var der også 2 til at starte med den ene mistede de så, men min niece er nu 3 år og fejler ingenting så det kan sagtens blive en helt normal graviditet selvom den ene går fra

Anmeld

23. juli 2010

MetteT

Hej...

Jeg har ikke selv oplevet det...

Men mener at "Mettenoah" Herinde fra lige har været igennem det..

Knus

Anmeld

23. juli 2010

Mutti2

Hejsa

Jeg skulle selv have været tvilling. Men den anden gik til.

Og jeg er så ganske velfungerende i dag Så jeg krydser fingre for at din søster stadig er gravid

Knus

Anmeld

23. juli 2010

Daisy

Jeg er selv et reslutat af sådan noget, og der har aldrigt været noget . Selv har næsten alle mine graviditeter været begyndende tvillingegraviditeter, hvor den ene så er gået til grunde.

Anmeld

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nu har jeg ikke lige oplevet det, men vil gerne sige lidt...

Jeg har for nylig hørt nogle forskere ævle om, at man mener, at  rigtig mange graviditeter starter som tvillingegraviditeter, men de fleste opdager det ikke. Lidt lige som med en biokemisk, hvor man ikke når at opdage en graviditet fordi den går til grunde tidligt.

Så kommer der 1 barn selv om der oprindeligt var 2 fostrer, men forældrene opdager det ikke. Vildt ik!

Skønt at hun stadig har en baby i maven

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Jeps...det skete for mig tidligt i min 3. graviditet....jeg kunne teste tidligt og da jeg blev skannet var der to skygger. Tre dage senere bløder jeg lidt og mine symptomer forsvinder, men kommer igen en lille uge efter og ja, så var det jo Konrad kom ud 7-8 mdr. senere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.