Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så fik jeg ferie i fredags 3 uger juhu
Søndag hentede vi min kærestes Datter og hendes Storebror De skal være her indtil søndag Var lidt bange for om vi kunne få dagene til at gå, men det er intet problem
Vi har været i Fårup sommerland, hygget herhjemme, lavet kaninbur, ordnet haven, gået tur i skoven, været på natur legeplads, spillet stangtennis i haven (Hvor vores hund syntes hun skulle være med og mistede en tand da hun fik bolden i hovedet ) og imorgen skal vi på stranden Ugen er simpelthen gået så stærkt. Vi har alle 4 bare hygget os. Hørte faktisk Kristian sige at det har været den sjoveste uge i hele hans liv
Igår aftes lå jeg og nussede med Sofie og Kristian. Lå og kiggede på dem og tænkte over hvor meget jeg egentlig holder af dem. Fik sådan en varm følelse i hele kroppen og fik næsten lyst til at tude. Sagde til min kæreste (da de ikke hørte det ) at jeg holdt skide meget af de unger. Han blev rigtig glad og krammede mig og gav mig et nys. Det har jeg aldrig sagt før
Hvad har i lavet i ferien ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hov den kom to gange...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128