en to tre mange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Milka

vi har haft besøg af fie (morjespersen), michael og laura & amalie her til formiddag og havde pludselig ret mange tvillingetøser i lejligheden dejligt besøg og dejlig lille familie – højdepunktet var nok da vi alle overværede bille tage sit første skridt!!

her en stak billeder

ps – det var ANDET navlestrengsbesøg denne uge – først havde vi jo fam. juhl, og i dag fam. jesp. flere fam der kommer? det er bare så hyggeligt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Neeej,Bille-pigen,hvor stort!!Tillykke

Hvor ser det da bare hyggeligt ud,og hvor ER de dejlige,alle de tvillinger.

Vi takker for indbydelsen,men der er,som du selv har været inde på,pokkers langt,ellers slap du sgu heller aldrig for os.Jeg er bare så vild med dine bøtter,og jeg vil så gerne møde dem.Jeg håber på et møde sådan midt i landet,hvor vi begge kan komme,det ville være fedt.

Nå,men giv bøtterne et FREDAGS knus fra mig,he,he.Det var vist rigtigt

Anmeld

23. juli 2010

JustAnotherName

Hoooold nu helt op, hvor er de fire tøser bare DEJLIGE !!!!

Og VILDT at Bille-pigen tog sine første skridt under besøget. Hvor flot! 

Jeg ville VIRKELIG også gerne møde dig og bøtterne en dag, dét er helt sikkert!

Det ser ud til at alle, både store og små, hyggede sig.
Dog mangler jeg lige et billede af fotografen også

Anmeld

23. juli 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

fie tog også billeder, mon ikke hun lægger nogen ind

Anmeld

23. juli 2010

oo

wåååw der er mange børn!

tillykke med de første skridt!! det er stort!

Anmeld

23. juli 2010

anna-jonas

Hvor ser det bare hyggeligt ud, med mini-tvillingetræf. Sikke store de piger dog bliver............kan ikke forstå hvor tiden bliver af.

STORT tillykke med Bille's første skridt............nu er det bare fuld fart frem, med Bøtte-børnene.

HUSK, du og Bøtterne er også velkommen til en lille ferie her hos os i Malling, hvis i tager en tour de Jylland.

Anmeld

23. juli 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Neeej,Bille-pigen,hvor stort!!Tillykke

Hvor ser det da bare hyggeligt ud,og hvor ER de dejlige,alle de tvillinger.

Vi takker for indbydelsen,men der er,som du selv har været inde på,pokkers langt,ellers slap du sgu heller aldrig for os.Jeg er bare så vild med dine bøtter,og jeg vil så gerne møde dem.Jeg håber på et møde sådan midt i landet,hvor vi begge kan komme,det ville være fedt.

Nå,men giv bøtterne et FREDAGS knus fra mig,he,he.Det var vist rigtigt

der er efterhånden en bunke af jer derovre i jylland jeg rigtig godt kunne tænke mig at møde/besøge! der er bare så fandens langt, særligt til jer der bor oppe nordpå. nu var vi jo i odense forleden, og den tur gik fint, men det var jo bare halvanden time hver vej.

danmark er ikke så lille alligevel!

Anmeld

23. juli 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

jaaa, vi hyggede os skal love dig for at laura og amalie er nogle søde piger ... de har helt sindssygt flotte øjne, meget lyse i farven!

Anmeld

23. juli 2010

Milka

Tjuhl skriver:

wåååw der er mange børn!

tillykke med de første skridt!! det er stort!

hun stod midt på gulvet da fie's mand rakte en hånd ud til hende. så tog hun to bitte små skridt hen imod ham og stoppede igen

Anmeld

23. juli 2010

Milka

Hvor ser det bare hyggeligt ud, med mini-tvillingetræf. Sikke store de piger dog bliver............kan ikke forstå hvor tiden bliver af.

STORT tillykke med Bille's første skridt............nu er det bare fuld fart frem, med Bøtte-børnene.

HUSK, du og Bøtterne er også velkommen til en lille ferie her hos os i Malling, hvis i tager en tour de Jylland.

mange tak for invitationen

har tænkt meget over det du skrev forleden om den gang du var enlig mor og blev 'tvunget' til at købe bil... jeg går jo og lader som om at man ikke har brug for bil når man bor i storbyen, men det passer jo ikke! offentlig transport er bare ikke særlig børnevenligt på de længere strækninger.

men kunne være at det ville være smart at overveje et kørekort til at starte med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.