Nogle der har gratisbilletter til Legoland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Valle81

Hejsa

Vi står og skal i legoland i næste uge, og ved at der tit er gratis billetter med i alt muligt, i år har  vi ikke fået samlet sammen, og tænkte at det kuknne være, der var nogen her, der havde nogle de ikke kunne nå at få brugt og som vi må overtage??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

ekzunz

Jeg har slet ikke set nogle i år. Sidste år var der hos Hjem-is, Lillebror ost osv osv.

Så hvis du finder ud af hvor man evt. kan få fingre i nogle, så del lige med os andre...

Med familiebilletten for 2 voksne og 2 børn til 795 og 3 ekstra voksenbilletter, kan vi "nøjes" med at betale 1.620 kr. for at komme i Legoland i år....

Anmeld

23. juli 2010

Valle81

Znuzke skriver:

Jeg har slet ikke set nogle i år. Sidste år var der hos Hjem-is, Lillebror ost osv osv.

Så hvis du finder ud af hvor man evt. kan få fingre i nogle, så del lige med os andre...

Med familiebilletten for 2 voksne og 2 børn til 795 og 3 ekstra voksenbilletter, kan vi "nøjes" med at betale 1.620 kr. for at komme i Legoland i år....

Fårk:0)

Jeg søgte på google under legoland billetter til salg - der dukkede en masse op på DBA hvor der står at man kan købe en værdikupon til 40 kroner  - fidusen er så at man ved at betaler en voksen billet - så kan denne voksen tage enten en anden voksen eller barn med gratis ind:0) Og der står de er gyldige til 31/12-2010 - så det var måske noget for Jer:0)

Anmeld

23. juli 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Fårk:0)

Jeg søgte på google under legoland billetter til salg - der dukkede en masse op på DBA hvor der står at man kan købe en værdikupon til 40 kroner  - fidusen er så at man ved at betaler en voksen billet - så kan denne voksen tage enten en anden voksen eller barn med gratis ind:0) Og der står de er gyldige til 31/12-2010 - så det var måske noget for Jer:0)

Du kan købe de fribilletter på trendsales til 40 kr, hvor du så kan komme to voksne ind for en billets pris Jeg købte lige to i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.