Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg har et spørgsmål, måske dumt, men nu spørger jeg.
Hvornår kommer symptomerne på at man er gravid? Altså er det allerede dagen efter undfangelsen, en uge eller hvordan?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

IAH

Tja, jeg følte mig gravid ca. to dage efter at undfangelsen må være sket. Det var specielt brystspændinger, der gav mig fornemmelsen af at det var lykkedes.

Anmeld

23. juli 2010

Anonym trådstarter

Okay tak, det er sikkert også forskelligt. Men det kan altså gå pænt hurtigt

Anmeld

23. juli 2010

IAH

Det skal selvfølgelig nævnes at jeg ikke holdt øje med ægløsning, så det mere præcise tidspunkt for undfangelsen er noget usikkert..

Anmeld

23. juli 2010

Anonym trådstarter

Ja okay, hmm.
Andre er også velkomne til at svare på hvornår de fik deres symptomer.

Anmeld

23. juli 2010

oo

altså...det er sådan at kroppen slet ikke ved du er gravid før cirka en uges tid efter undfangelsen. i mellemtiden skal ægget nemlig vandre ned gennem æggelederen og sætte sig fast i livmoderen og først der bliver der sendt besked ud til kroppen om at den er gravid og du begynder at danne hcg, så jeg tror ikke rigtigt det er muligt at mærke "tegn på graviditet" før ca en uge efter undfangelsen. men der er jo også en del ÆL symptomer der minder om graviditetssymptomerne jeg selv havde meget ømme bryster nogle dage-en lille uge op til at jeg testede positivt.

Anmeld

23. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

tror det er forskelligt fra kvinde til kvinde... for mit vedkommende fik jeg først symptomer og mistanke om gaviditerterne da jeg har været ca. 4-5 uger henne.. så tror det er meget forskelligt..

Anmeld

23. juli 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar. Det var nemlig det jeg var itvivl om man kunne få symptomer umidelbart efter, hvilket jeg synes virkede lidt vildt

Anmeld

24. juli 2010

Sofia

Jeg er i dag 4 + 3 og jeg har stadig ike symptomer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.