Andre der idag er i 39+2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

lollandpigen

Er der andre piger herinde der er i uge 39+2 idag?? Syne sdet kunne være sjovt at høre andre der præcis er lige så langt som mig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

MarieMor

er 38+5 , så ikke præcist .. men er da tæt på 

Anmeld

23. juli 2010

kimfrit

Jeps

Anmeld

23. juli 2010

lollandpigen

kimfrit skriver:

Jeps

Det er rigtigt vi 2 følges jo også præcis....

Stadig ingen starttegn??

Anmeld

23. juli 2010

LilyMarleen

Jeg er 39+3 idag, nu med en masse "ligment smerter" eller konstante menstrauation smerter! Gad vide hvad det skyltes..

Anmeld

23. juli 2010

lollandpigen

LilyMarleen skriver:

Jeg er 39+3 idag, nu med en masse "ligment smerter" eller konstante menstrauation smerter! Gad vide hvad det skyltes..

Jeg har haft små veer i nu snart 4 uger uden der sker noget... Nu er plukveerne taget til så jeg håber der snart sker noget...

Tror dine ligment smerter skyldes at kroppen begynder at forberede sig på det store arbejde der venter....

Er du første gangs fødende??

De der Menstruation smerter kan jo sagtens være små veer som jeg også har.....

Anmeld

23. juli 2010

LilyMarleen

lollandpigen skriver:

Jeg har haft små veer i nu snart 4 uger uden der sker noget... Nu er plukveerne taget til så jeg håber der snart sker noget...

Tror dine ligment smerter skyldes at kroppen begynder at forberede sig på det store arbejde der venter....

Er du første gangs fødende??

De der Menstruation smerter kan jo sagtens være små veer som jeg også har.....

Ja jeg er første gangs fødende, jeg tror bare ikke at det er veer, da de er konstante, og har været en konstant smerte siden igår, som hvis jeg havde det røde. I nat vågnede jeg en masse gange, og maven var helt hård. Ja, det er nok kroppen der er ved at gøre sig klar! Man kunne jo have lov til at håbe :-) Smerte fulde plukkeveer der går i lænden efterfulgt af mens smerter, har jeg haft i flere måneder. Men nu er mens smerten bare konstant og det er plukkeveerne ikke!. Håber du forstår, det er lidt svært at formulere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.